بازدید 1501

طرح تصویب توافق در سنا بهانه‌جویی است

کد خبر: ۴۹۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 21 April 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رغبت آمریکا برای ارتباط با ایران و حل مسئله هسته‌ای بسیار زیاد است و این قبیل اقدامات سنا برای تصویب توافق نهایی هسته‌ای در کنگره آمریکا بهانه‌جویی بیش نیست.

به گزارش تسنیم؛ صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی به طرح سنای آمریکا برای تصویب توافق نهایی هسته‌ای ایران و 5+1 در کنگره آمریکا اشاره کرد و با تاکید براینکه این قبیل اقدامات بهانه‌جویی بیش نیست، اظهار داشت: رغبت آمریکا برای ارتباط با ایران و حل مسئله هسته‌ای بسیار زیاد است چراکه این کشورها به قدرت ایران پی برده‌اند و می‌دانند پیروزی از آن ایران است.

وی با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، تحریم‌ها و تهدیدهای غربی‌ها آغاز شد، تصریح کرد: اگر هرکشور دیگری را به این میزان تهدید و تحریم می‌کردند، قطعا آن کشور به زانو درمی‌آمد اما آنها دیدند که تهدیدات و تحریم‌هایشان در جمهوری اسلامی ایران به فرصت تبدیل شد لذا آنها از این فرصت‌هایی که پیش آمده، باخبرند و هراس دارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: غرب و آمریکا از جمهوری اسلامی و فعالیت‌های هسته‌ای ایران هراسی ندارند بلکه از فرصت‌هایی که برای ایران به دست آمده و از آنها به نحو احسن استفاده کرده، می‌ترسند و در هراسند.

نعیمی‌رز با تاکید براینکه ایران به یک ابرقدرت تبدیل شده است، گفت: غربی‌ها برای برقراری رابطه با ایران اشتیاق دارند و منتظرند تنش‌هایی که طی این ساله‌ها وجود داشته، از بین بروند.

وی برهمین اساس تصریح کرد: هراز چندگاهی که بین ایران و 5+1 صحبت از توافق می‌شود، برخی از آمریکایی‌ها که از کشورهای حاشیه‌ای بخصوص رژیم صهیونیستی تاثیرپذیرند، برای اینکه اسرائیل به آنها نگوید، برای رابطه با ایران فرش قرمز انداختید و برای اینکه رژیم صهیونیستی را راضی نگه‌دارند، نق‌زنی کرده و بهانه‌جویی می‌کنند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در پایان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مینی براینکه در هر حال ما پیروزیم، گفت: مقام معظم رهبری مسایلی را می‌بینند که ما نمی‌بینیم لذا طبق فرمایش رهبری، پیروزی از آن ماست و اینگونه اقدامات غربی‌ها تنها بهانه‌جویی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها