بازدید 1641

عزل و نصب‌ها بر اساس توانایی باشد، نه سیاسی

کد خبر: ۴۹۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 21 April 2015
عضو فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از اینکه وزیر ورزش در مدیریت خود تحت تأثیر حواشی و خط مشی‌های خاصی قرار گرفته، تصریح کرد: لازم است برای اداره تخصصی حوزه های ورزشی، از نگرش‌های سیاسی دوری شود.

رحمت‌الله نوروزی در گفت و گو با خانه ملت در واکنش به برکناری رئیس فدراسیون اتومبیلرانی، این موضوع را اقدامی سیاسی کارانه دانست و گفت: متأسفانه وزیر ورزش تحت تأثیر حواشی و خط مشی‌های خاصی قرار گرفته است.

نماینده مردم علی آباد کتول، فاضل آباد، مزرعه و سنگدوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه وزارت ورزش، فدراسیون‌ها و هیئات ورزشی باید به صورت کاملا تخصصی و فنی اداره شوند، یادآور شد: لازم است برای اداره تخصصی حوزه‌های ورزشی از تمام پتانسیل‌ها و توان حرفه‌ای برای توسعه و تعالی ورزش استفاده شود.

وی در ادامه تأکید کرد: شعار دولت تدبیر و امید همواره اعتدال بوده است؛ لذا لازم است کابینه رئیس جمهور نیز اعتدال را خط مشی خود قرار دهند و بر اساس آن عمل کنند، ضمن اینکه وزیر ورزش باید بداند سیاسی کاری در این حوزه ضربه سختی را به ورزش وارد خواهد کرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدیم حوزه ورزش باید به گونه‌ای اداره شود که اشخاص به صورت فنی در آن انتخاب شوند و با تغییر و تحول در دولت ها تمام افراد جابجا نشده وعزل و نصب‌ها بر اساس توانایی تخصصی آنها  صورت گیرد، نه بر اساس نگرش سیاسی آنها.

به گزارش خانه ملت، برکناری حمید مهرعلی از ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به بهانه استفاده از محمد رویانیان در پست مشاور فنی، اتفاقی بود که اخیرا با حکم مستقیم وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت و حوزه ورزش کشور را تحت الشعاع خود قرار داد. گفته می شود علت این برکناری نوع گرایش سیاسی محمد رویانیان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل