بازدید 1531

تولیدکنندگان بدهکار حمایت شوند

کد خبر: ۴۹۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 21 April 2015
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برخی از بدهکاران بانکی از تسهیلات بانکی دریافتی در جهت تولید استفاده کرده اند،اما به دلیل شرایط اقتصادی مانند اعمال تحریم ها و افزایش نرخ ارز نتوانستند، بدهی های خود را تسویه کنند بنابراین برای حمایت از بخش تولید باید بانک ها بین این تولیدکنندگان بدهکار و سایر بدهکاران به نظام بانکی تفاوت قائل شوند.

حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر اینکه برای دستیابی به رشد اقتصادی در کشور باید بانک ها در خدمت تولید قرار بگیرند،گفت: یکی از موضوعات مهم در کشور ضرورت وصول مطالبات بدهکاران بانکی است.

نماینده مردم شهریار،،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: نکته مهمی در بحث وصول مطالبات بانکی وجود دارد که باید در وصول مطالبات آن دقت های لازم صورت گیرد.

 

بانک ها به بدهکاران بخش تولید فرصت بیشتری برای تسویه بدهی ها بدهند

 

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: باید توجه داشت برخی از بدهکاران بانکی از تسهیلات بانکی دریافتی در جهت تولید استفاده کرده اند اما به دلیل شرایط اقتصادی مانند اعمال تحریم ها و افزایش نرخ ارز نتوانستند، بدهی های خود را تسویه کنند بنابراین برای حمایت از بخش تولید باید بانک ها بین این تولید کنندگان بدهکارو سایر بدهکاران به نظام بانکی تفاوت قائل شوند.

گروسی ادامه داد: بانک ها باید با اشخاصی که از تسهیلات بانکی در جهت اهدافی مانند دلالی استفاده کرده اند برخورد شدیدی انجام دهند و با تدابیر عملیاتی زمینه تسویه بدهی های معوقه را فراهم کنند.    

وی افزود: بانک ها با همراهی وزارت اقتصاد باید کمیته ای تشکیل دهند تا بدهکاران بانکی را تفکیک کنند و به بدهکاران بخش تولید فرصت بیشتری برای تسویه بدهی ها بدهند.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: باید برای شرایط اقتصادی بعد از تحریم و یا ادامه تحریم ها برنامه ریزی کارشناسی انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها