بازدید 3180

پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی

کد خبر: ۴۹۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 20 April 2015
از دیدگاه طب سنتی رعایت برخی موارد باعث می‌شود سلامت قلب تضمین شود.

به گزارش فارس، غلامرضا کردافشاری گفت: از دیدگاه طب سنتی قلب به دلیل حساسیت و اهمیت مسئولیتی که برعهده دارد بسیاری از بیماری‌هایی که در سایر اعضا اتفاق می‌افتند و حتی بهبود می‌یابند را نمی‌تواند تحمل کند و مواجهه او با بعضی بیماری‌ها با فوت فرد برابری می‌کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل بیشترین توجه باید به حفظ سلامت قلب و جلوگیری از بروز بیماری باشد و لازم است در صورت بروز بیماری سریعاً برای درمان آن اقدام کرد.

کردافشاری گفت: یکی از بهترین روش‌ها در درمان بیماری‌های قلبی تقویت قلب است اما شادی، اندوه و غضب از عمده موارد مؤثر در سلامت و بیماری قلب هستند چرا که شادی باعث تقویت قلب شده و  غم، ترس، عصبانیت و خجالت باعث تحلیل نیروی قلب می‌شود.

این متخصص طب سنتی گفت: از راه‌های پیشگیری در بروز بیماری‌های قلبی عدم استنشاق بوهای ناخوشایند و در مقابل بوییدن گیاهان و میوه‌های خوش‌بو مثل گل سرخ، شکوفه سیب، بیدمشک، ریحان و گلاب است.

کردافشاری گفت: البته در صورتی که بوییدن این عطرها مناسب با مزاج بیمار باشد به تقویت قلب می‌انجامد.

وی افزود: در مقابل، پرهیز از عصبانیت، خشم، اندوه، افکار وسواسی، هیجانات ناگهانی و بیداری طولانی مدت، پرهیز از زیاده‌روی در فعالیت‌ها و ورزش‌های سنگین و رعایت دستورات غذایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر