بازدید 5078
تا تصمیم گیری مجمع راجع به استعفای ایشان

کاشانی: سیاسی هنوز مدیرعامل است

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است تا زمان برگزاری مزایده نمی توان صحبت قطعی درباره آینده این باشگاه کرد.
کد خبر: ۴۹۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 20 April 2015
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است تا زمان برگزاری مزایده نمی توان صحبت قطعی درباره آینده این باشگاه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جعفر کاشانی، در رابطه با استعفای حمیدرضا سیاسی گفت: آقای سیاسی دیروز استعفاء دادند اما ابتدا باید در رابطه با استعفای ایشان تصمیم گیری شود و بعد پذیرفته یا رد شود، اصولا تصمیم گیری ها در این مورد هم برعهده مجمع است و در نهایت مجمع باید نتیجه نهایی راجع به استعفای ایشان را اعلام کند.

وی در رابطه با صحبت های مبنی بر مدیرعاملی، طاهری سرپرست قبلی باشگاه پرسپولیس گفت: تاکنون چنین صحبتی مطرح نشده است، بهرحال ایشان سرپرست باشگاه بودند و در حال انجام دادن کارشان بودند اما مسئولیت ها از ایشان گرفته شد و به آقای نژادفلاح سپرده شد. تاکنون صحبتی راجع به سپردن مدیرعاملی ایشان نشده است.

کاشانی در پاسخ به تداخل مسئولیت های نژادفلاح و سیاسی گفت: تداخلی وجود ندارد، آقای نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس است و به فعالیت های خود ادامه می دهد، آقای سیاسی هم که مدیرعامل هستند و همانطور که گفتم باید راجع به استعفای ایشان در مجمع تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: البته این نیز باید گفت که 9 روز دیگر این باشگاه به مزایده گذاشته می شود و در صورت برگزاری آن و به نتیجه رسیدن، کلیه معادلات به گونه دیگری ادامه پیدا می کند و آن شخص حقیقی و یا حقوقی که صاحب باشگاه می شود شاید ترکیب دیگری را برای حضور در راس مدیریت باشگاه و هیات مدیره انتخاب کنند. بهرحال تا مزایده برگزار نشود نمی توان راجع به این مطالب صحبت قطعی کرد.

کاشانی در پایان گفت: ما باید به سمتی برویم که این تیم باشگاه شود و تمام تلاش ها برای این انجام می شود تا بهترین اتفاقات برای تیم بزرگی همچون پرسپولیس بیفتد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر