بازدید 12268
۲

تأکید آيت الله سيستاني بر نقش دولت در مبارزه با داعش

کد خبر: ۴۹۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 20 April 2015
آیت الله سیستانی از مراجع عالیقدر شیعی عراق بر اهمیت مدیریت کردن عملیات نظامی از جانب دولت این کشور تاکید کرد .

به گزارش «تابناک»، آیت الله سیستانی در دیدار نماینده سازمان ملل در عراق با وی، بر ضرورت مدیریت کردن انحصاری علمیات نظامی بر ضد داعش از جانب مقامات امنیتی دولت عراق تاکید کرد .

«یان کوبیچ » پس از این دیدار در کنفرانسی خبری در شهر نجف اشرف گفت : با آیت الله سیستانی درباره سه موضوع محوری صحبت کردیم . موضوع نخست به بحث آوارگان و ضرورت کمک رسانی به آنها چه از جانب دولت و چه سازمانهای مدنی یا از سوی همه ساکنان مناطقی بود که آوارگان در آنجا پناه گرفته اند . محور دوم بحثها تاکید بر ضرورت اداره عملیات نظامی کنونی برای آزادسازی مناطق عراق از دست تروریستهای داعشی توسط دولت عراق و کمک و یاری این مناطق بود .

محور سوم نیز پیام و درخواست مشترک ما یعنی سازمان ملل و آیت الله سیستانی از همه سیاستمداران عراقی و همه طوایف در خصوص ضرورت وحدت و همکاری و کمک به یکدیگر برای ساخت عراق بود تا این کشور به الگویی قابل احترام و قابل اقتدا برای کشورهای همسایه و جهان باشد .

نماینده سازمان ملل در عراق افزود : در این دیدار درود و سلام دبیرکل سازمان ملل را به حضرت آقای سیستانی مرجعیت عراق رساندم و متقابلا ایشان نیز به بان کی مون درود و سلام رساند . در همین حال پیام بان کی مون مبنی بر تقدیر از نقش مرجعیت را در تقویت ادبیات صلح و زندگی مشترک و همچنین تقدیر از نقش دولت برای کمک به پناه دادن آوارگان و کمک به آنها را به ایشان ابلاغ کردم.


واحد مرکزی خبر
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها