بازدید 5586

انتشار فکت شیت اشتباه آمریکایی ها بود

سخنگو و معاون سازمان انرژی اتمی گفت: انتشار فکت شیت کار اشتباه آمریکایی ها بود و در نهایت، در مذاکرات هسته ای به ضررشان خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 20 April 2015
سخنگو و معاون سازمان انرژی اتمی گفت: انتشار فکت شیت کار اشتباه آمریکایی ها بود و در نهایت، در مذاکرات هسته ای به ضررشان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، بهروز کمالوندی روز دوشنبه در نشست خبری که در محل باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد ، افزود: جمهوری اسلامی ایران آن چیزی را که می خواسته به دست آورده است . از مدتی که دوره تثبیت دستاوردها شروع شده چنانچه قرار بود مدالی به افتخارآفرینان قبلی می دادند مدال های بعدی باید به کسانی تعلق می گرفت که این دستاوردها و افتخارات را به لحاظ علمی، عملی و بین المللی تثبیت کردند.


سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: قدرت های بزرگ نمی خواهند توانایی جمهوری اسلامی ایران را قبول کنند و هنوز در ذهنشان این است که آیا می توان این توانایی را از ایران گرفت. در حالیکه کسانی که به مسائل فنی آشنا هستند می دانند چنین توانایی در اختیار همه نیست بلکه در اختیار تعداد محدودی است.

کمالوندی افزود: این توانایی صرفا عزت نمی آورد بلکه قدرت و توانایی را نیز به همراه دارد چرا که کشورهای بزرگ برای اینکه قدرتمند باشند باید ابزار قدرت را در اختیار داشته باشند.یکی از این ابزارها صنعت و تکنولوژی است که صنعت هسته ای قله آن است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل