بازدید 3145

بعید است سوال از طیب‌نیا به کارت زرد بینجامد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توضیحات شفاف طیب نیا در فراکسیون رهروان ولایت به نظر می‌رسد سوال از وی به کارت زرد نیانجامد.
کد خبر: ۴۹۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 20 April 2015
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توضیحات شفاف طیب نیا در فراکسیون رهروان ولایت به نظر می‌رسد سوال از وی به کارت زرد نیانجامد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین سبحانی‌نیا در گفت‌و‌گو با ایلنا، در مورد سوال روز سه‌شنبه نمایندگان از وزیر اقتصاد و دارایی، افزود: در نشست وزیر اقتصاد با اعضای فراکیسیون رهروان ولایت (اکثریت مجلس)، آقای طیب‌نیا توضیحات شفاف و اقناع‌کننده‌ای در مورد حوزه‌ کاری‌اش نظیر قوانین حاکم بر سیستم بانکی و تلاش‌های انجام شده برای دریافت معوقات بانکی به نمایندگان داد.

نایب رییس فراکسیون رهروان ولایت با صمیمانه خواندن جلسه فراکسیون رهروان ولایت با وزیر اقتصاد، افزود: نمایندگان نیز در این دیدار دغدغه‌ها و ابهامات خود را مطرح کردند که طیب‌نیا با حوصله و در حد وقت به ابهامات پاسخ گفت.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آقای طیب‌نیا وزیری است که بیشترین رأی اعتماد را در بین وزرا از مجلس گرفت و در میان نمایندگان جایگاه خوبی دارند و به‌ نظر می‌رسد با توجه به توضیحات شفاف طیب‌نیا در فراکسیون رهروان ولایت٬ سوال از وی به کارت زرد نیانجامد٬ اما مجلس در برخی موارد غیر قابل پیش بینی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل