بازدید 7191

حملات سنگین موشکی به مناطق مرزی یمن

متجاوزان سعودی و امریکائی مناطق مرزی یمن با عربستان سعودی را هدف حملات سنگین موشکی قرار دادند.
کد خبر: ۴۹۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ 20 April 2015
متجاوزان سعودی و امریکائی مناطق مرزی یمن با عربستان سعودی را هدف حملات سنگین موشکی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیرة، تجاوزکاران سعودی و امریکائی بیش از 20 فروند موشک به شهرهای شدا و الظاهر و رازح در مرزهای یمن با عربستان سعودی شلیک کردند.

 جنگنده‌های سعودی دیشب نیز صعده را در شمال یمن بمباران کردند در حالیکه همزمان پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی در مأرب و ابین در جنگ با شبکه تروریستی القاعده و هم پیمانان آن ادامه دارد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، با وجود آتشهایی که جنگنده‌های سعودی در یمن به پا می کنند اما حرف اول را در میدانهای نبرد ، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی می زنند. نه پیشروی کمیته های مردمی در برابر القاعده متوقف شده و نه از حمایتهای مردمی از گزینه‌های کمیته های مردمی کاسته شده است.

کمیته های مردمی و نیروهای امنیتی ملت یمن را تنها نگذاشته‌اند و به پیشروی خود در استانهای مأرب و ابین ادامه دادند و کنترل خود را بر مثلث وضیح  در شهرستان احور در استان ابین پس از بیرون راندن اعضای القاعده و هم پیمانانش تثبیت کردند.

در مأرب نیز کمیته‌های مردمی و ارتش یمن کنترل منطقه مشجح را به دست گرفتند. منطقه مشجح بین پادگانهای نخله و سهیل در شهرستان صرواح قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل