بازدید 3222
هیات مدیره درباره شرایط تیم و کادرفنی تصمیم می‌گیرد

افشارزاده: نجف‌نژاد رییس هیات مدیره می‌شود

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید او و اعضا هیات مدیره تمام و کمال خواسته های کادر فنی را انجام داده است و اکنون باید دلیل افت تیم آسیب شناسی شود.
کد خبر: ۴۹۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 19 April 2015
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید او و اعضا هیات مدیره تمام و کمال خواسته های کادر فنی را انجام داده است و اکنون باید دلیل افت تیم آسیب شناسی شود.

به گزارش ایسنا، بهرام افشارزاده درباره نتایج استقلال در فصل جاری گفت: ما تمام امکاناتی که سرمربی محترم تیم نیاز داشت را کامل در اختیار آنها قرار دادیم. بازیکنان و مسائلی که باید انجام می شد را از ایشان مکتوب دریافت کردیم و فکر می‌کنم کسی نتواند بگوید باشگاه کوتاهی کرده است. وقتی ما در سیزده بازی جلو هستیم اما در نیمه دوم بعد از دقیقه 65 نتیجه را واگذار می کنیم باید آسیب شناسی شود. من چند بار با ایشان درباره حضور یک روانشناس و بدنساز در کادر تیم صحبت کردم اما ایشان قبول نکردند و متاسفانه روز به روز شاهد افول تیم هستیم.

وی ادامه داد: البته ما همواره چند مصدوم به دلیل حضور در بازی های تیم ملی داریم، اما این دلیل نمی شود که نتیجه نگیریم. در جلسه هیات مدیره هفته جاری تمامی موضوعات را مطرح خواهیم کرد و نتیجه را به اطلاع عموم مردم می رسانیم.

مدیرعامل استقلال درباره صحت وجود نامه‌ای منتسب به او درباره وضعیت امیر قلعه نویی، تصریح کرد: هیچ نامه‌ای وجود ندارد اما ما می‌خواهیم صحبت کنیم تا آسیب شناسی انجام شود. من از اول فصل نکات زیادی را جمع آوری کرده‌ام که در این جلسه به اطلاع اعضا خواهم رساند.

او درباره تغییر در هیات مدیره استقلال اظهار کرد: آقای صاحب پناه به یک مسافرت بلند مدت می روند و در اولین جلسه هیات مدیره آقای نجف نژاد به جای ایشان رئیس هیات مدیره خواهند شد. آقای نجف نژاد در گذشته هم در این پست حضور داشته و از اعضای کنونی هیات مدیره ما هستند.

افشارزاده درباره وضعیت پرداختی های باشگاه به بازیکنان و کادر فنی افزود: ما پیش از آغاز سال جدید مبالغی را به اعضا کادر فنی به جز قلعه نویی و تعدادی از بازیکنان پرداخت کردیم که طی چند روز آینده این رقم ها را اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره چرایی عدم وجود بازیکن خارجی تاثیر گذار در تیم استقلال، اضافه کرد: ما هر چه خواسته‌ی سرمربی تیم بوده است انجام دادیم. در ابتدا فصل یک گلر خوب خارجی به نام داسیلوا داشتیم که به او بازی نرسید و از جمع ما رفت. هلمکه نیز در میانه ی فصل به ما پیوست اما برای او هم مشکلاتی پیش آمد. من و هیات مدیره تمام و کمال به وظایف خود در این زمینه عمل کردیم.

افشارزاده در پایان درباره تغییرات در کادر فنی استقلال گفت: در چهار بازی پیش روی تغییر در کادر فنی کاری نشدنی است، اما برای فصل بعد را نمی شود تصمیم گیری کرد، زیرا 9 اردیبهشت تکلیف باشگاه مشخص می‌شود و معلوم نیست مدیران و مالکان بعدی استقلال خواهان کادر فنی کنونی باشند یا خیر.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان