بازدید 1468

سفر یک هفته‌ای وزرای دولت توافق ملی فلسطین به غزه

کد خبر: ۴۹۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 19 April 2015
11  وزیر دولت توافق ملی فلسطین با هدف حل برخی مشکلات نوار غزه از کرانه باختری وارد این منطقه شدند.

به گزارش «تابناک»،  11 وزیر دولت توافق ملی فلسطین با هدف حل برخی مشکلات نوار غزه از کرانه باختری وارد این منطقه شدند.«مامون ابوشهلا» وزیر کار فلسطین اعلام کرد این وزرا وارد غزه می‌شوند تا مشکلات وزارت‌خانه‌ها در این منطقه را حل کنند.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، ابوشهلا درباره سفر یک هفته‌ای وزرای دولت توافق ملی گفت: در این سفر از کارشناسان آگاه برای حل پرونده کارمندان غزه و نام‌نویسی آنها کمک گرفته خواهد شد.

وی موفقیت صددرصدی را بر این سفر پیش‌بینی و ابراز امیدواری کرد که موانعی برای انجام وظایف کارمندان غزه پیش نیاید. ابوشهلا تاکید کرد که مسئولان سابق در غزه نهایت همکاری را در این زمینه دارند.

ابوشهلا در واکنش به انفجارهای شنبه (دیروز) و جمعه که یکی از آنها در مقابل منزل «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و دیگری در مقابل مقر آنروا (آژانس امدادرسانی وابسته به سازمان ملل ویژه کمک به آوارگان فلسطینی) رخ داد، گفت: این انفجارها ناراحت کننده است و وزارت داخلی در حال انجام تحقیقات خود در این زمینه است.

قرار است نام‌نویسی کارمندان غزه از دوشنبه (فردا) آغاز و تا پنجشنبه ادامه یابد.

دو جنبش فتح و حماس مدت درازی است که بر سر چگونگی پرداخت حقوق کارمندان غزه که بیشتر آنها کارمندان حماس هستند و نیز ادغام آنها در وزارت‌خانه‌ها اختلاف دارند.


فارس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار