بازدید 4389

نظر یمنیها درباره سخنان اخیر سید حسن نصرالله

کد خبر: ۴۹۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 19 April 2015
 نویسندگان و روزنامه نگاران یمنی از سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، در حمایت از مردم یمن استقبال کردند.

به گزارش «تابناک»، شخصیت ها و فعالان سیاسی یمنی از سخنرانی روز جمعه (28 فروردین ماه 1394) سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و تقبیح تجاوزگری عربستان سعودی به یمن استقبال و تاکید کردند که در این سخنرانی با دقت بر رفتار غیر مسوولانه عربستان سعودی تاکید شد.

"محمد جمیل" فعال سیاسی یمنی، به خبرنگار العالم گفت: سخنرانی سید حسن نصرالله سندی برای ماده 51 منشور سازمان ملل متحد به شمار می رود که در آن تاکید شده است اگر کشوری مورد حمله و تجاوزگری قرار گیرد، حق دارد به آن پاسخ دهد.

"حسن العماد" دبیر کل سازمان آینده و عدالت، در مصاحبه با العالم خاطرنشان کرد: به صراحت و بدون هیچ مبالغه ای می گویم که یمن پس از سخنرانی سید حسن نصرالله شاهد تغییر و تحول خواهد شد.

"ثابت سعید" سردبیر پایگاه خبری «الیمن الان» نیز در گفت وگو با العالم تصریح کرد، سخنرانی سید حسن نصرالله سبب تقویت مواضع مردم یمن، انصار الله و همه شهروندان این کشور شده و نوید می دهد که یمنی ها پیروزی بزرگی را رقم خواهند زد.

"ابراهیم الحجری" روزنامه نگار و نویسنده یمنی، نیز گفت: دبیر کل حزب الله لبنان شرایطی را که حکومت آل سعود با آن مواجه است به خوبی بازگو کرد. رژیم آل سعود دچار سردرگمی است.


العالم
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار