بازدید 2837
سجادی: اجازه نمی‌دهیم ورزش استفاده سیاسی شود

واکنش سجادی به برکناری مهرعلی

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: فدراسیون‌ها محملی برای کار تخصصی هستند و نباید از آنها برای مناسبات سیاسی استفاده کرد.
کد خبر: ۴۹۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 19 April 2015
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: فدراسیون‌ها محملی برای کار تخصصی هستند و نباید از آنها برای مناسبات سیاسی استفاده کرد.

به گزارش فارس، نصرالله سجادی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: نگاه تخصصی و حضور افراد مسئول و آگاه به ورزش دغدغه وزیر و مدیران وزارت ورزش و جوانان دولت تدبیر وامید است.

معاون وزیر درباره برکناری رئیس فدراسیون اتومبیرانی و موتورسواری، اظهار داشت: همانطور که دکتر روحانی رئیس جمهور محترم تاکید کردند سایه سیاست باید از سر ورزش کوتاه شود. بنای کار دکتر گودرزی و مدیران وزارت ورزش و جوانان اجرایی کردن همین تدبیر بوده و اجازه نمی دهیم از فضای ورزش استفاده سیاسی شود و برخی مجدد به آن دامن بزنند.

وی اضافه کرد: از نظر ما فدراسیون ها محملی برای کار تخصصی و حرفه ای ورزش هستند نه پایگاهی برای مناسبات اقتصادی، سیاسی و جناجی برخی افراد و جریان ها.

سجادی با اشاره به روند خوب و سالم برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون ها در این دوره افزود: نشاط و شادابی که در استقبال از نام نویسی و شرکت در انتخابات فدراسیون های مختلف به چشم می خورد گواه کار موثر و بدور از سیاست بازی مدیران این دوره ورزش ایران است و خوشحالم که این تدبیر و عمل ما با استقبال مردم و آگاهان و دلسوزان واقعی ورزش مواجه شده است و با قدرت این مسیر سالم و مثبت را برای اعتلای ورزش ایران دنبال می کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل