بازدید 2451

برچسب نرخ جدید تمامی تاکسی‌ها نصب شد

کد خبر: ۴۹۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 19 April 2015
معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران از نصب برچسب نرخ جدید تمامی تاکسی های تلفنی، گردشی و تاکسی های خطی طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی اسماعیل بیگی با تاکید بر اینکه اقدامات اجرایی و نظارتی به موازات یکدیگر در اجرای نرخ کرایه تاکسی ها در سال 94 صورت گرفته است، گفت: تنظیم تاکسیمترها، نصب برچسب و نصب نرخ کرایه جدید بر تابلوها ازجمله اقداماتی است که در این راستا از سوی سازمان تاکسیرانی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه طی هفته گذشته 1400تابلو در سراسر خطوط تاکسیرانی شهر تهران برچسب گذاری شده است، تصریح کرد: 26 هزار تاکسیمتر باید در تاکسی‌های شهر تهران اعم از تاکسی‌های گردشی و تلفنی و دفاتر ویژه در راه آهن و فرودگاه و... تنظیم می شد که تاکنون و طی مدت زمان 12 روز 20 هزار تاکسی تنظیم تاکسیمتر شده اند.

به گفته اسماعیل بیگی برای تنظیم تاکسیمترها یک ماه فرصت داده شده بود که در 20 هزار تاکسیمتر طی مدت تنها 12 روز این تنظیم انجام شد. این در حالیست که تا پایان هفته جاری باقی تاکسیمترها نیز نصب و تنظیم خواهند شد.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران همچنین تصریح کرد: پس از اعلام اجرای افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها فرایند برچسب گذاری تاکسی‌های شهر تهران در دستور کار قرار گرفت؛ به طوری که اکنون برچسب تمامی تاکسی‌های گردشی و تلفنی توزیع شده و همزمان برچسب گذاری 34 هزار تاکسی در 700 خط نیز انجام شده است.

وی تاکید کرد: اکنون برچسب تمامی تاکسی ها در 700خط توزیع شده و تنها دو یا سه خط باقی مانده است که به دلایل اصلاحات طی هفته جاری صورت می گیرد.

اسماعیل بیگی با تاکید بر اینکه تمامی برچسب های تاکسی‌ها توزیع شده است از شهروندان خواست در صورت مواجهه با تاکسی بدون برچسب، نرخ سابق را پرداخت کنند و در عین حال از طریق 1888 مراتب تخلف را اعلام کنند.

معاون نظارت سازمان تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: از ابتدای هفته جاری با استقرار و گشت زنی تیم های نظارتی سازمان تاکسیرانی از فعالیت تاکسی‌های فاقد برچسب جلوگیری خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت شهرداری تهران، وی با اشاره به دلایل تأخیر در برچسب گذاری‌ها تصریح کرد: همه ساله میزان افزایش نرخ و زمان اجرای مصوبه همزمان به سازمان تاکسیرانی اعلام می شد؛ اما در سال جاری با توجه به اعتراض فرمانداری به نرخ کرایه‌ها زمان اجرای مصوبه دیرتر ابلاغ شد؛ این در حالیست که سازمان تاکسیرانی نمی توانست تا ابلاغ زمان اجرا و تعیین تکلیف از سوی فرمانداری برچسب‌های خطوط را چاپ کند. به همین دلیل فرایند چاپ و برچسب گذاری پس از ابلاغ زمان اجرای افزایش نرخ آغاز شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل