بازدید 4880

چرا دایی دعوت رفیق «آبراموویچ» را رد کرد؟!

«من از قبل برای تماشای بازی استوک و ساوتهمتون دعوت شده ام. مدیر باشگاه استوک از من دعوت کرده تا این بازی را از نزدیک تماشا کنم به همین خاطر نمی توانم دعوت شما را بپذیرم.»
کد خبر: ۴۹۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 19 April 2015
علی دایی می توانست شنبه شب در بخش vip ورزشگاه استمفوردبریج تماشاگر بازی چلسی و منچستر یونایتد باشد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ آقای گل جهان توسط کیا جورابچیان جوان تاجر ایرانی که از دوستان بسیار نزدیک خوزه مورینیو، آبراموویچ و جمعی از ستاره های فوتبال دنیا به حساب می آید، به تماشای بازی چلسی و منچستر یونایتد دعوت شد. جورابچیان در فوتبال دنیا چهره ای شناخته شده است. 51 درصد سهام باشگاه کورینتیانس تا سال 2014 در اختیار او بود. جورابچیان قدرت خود را در فوتبال در فصلی نشان داد که بین پیشنهادهای رنگارنگ و وسوسه انگیز باشگاههای بزرگ دنیا به ماسکرانو و کارلوس توس، این دو بازیکن را به وستهم باشگاه نه چندان مطرح لیگ برتر برد. خیلی زود مشخص شد که جورابچیان نه مدیر برنامه بلکه مالک این بازیکنان است!

این تاجر معروف ایرانی پس از ورود دایی به انگلیس، سریعا توانست با او ارتباط برقرار کند و از او خواست تا روز شنبه برای تماشای بازی چلسی و منچستر یونایتد به استمفوربریج برود اما دایی پس از عذرخواهی از جورابچیان گفت: «من از قبل برای تماشای بازی استوک و ساوتهمتون دعوت شده ام. مدیر باشگاه استوک از من دعوت کرده تا این بازی را از نزدیک تماشا کنم به همین خاطر نمی توانم دعوت شما را بپذیرم.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر