بازدید 4684

هدایتی جدی جدی پول بلیط بازی با النصر را نداد

مالک باشگاه استیل آذین برخلاف وعده ای که داده بود، پولی برای رایگان کردن دیدار پرسپولیس مقابل النصر عربستان پرداخت نکرده است.
کد خبر: ۴۹۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 19 April 2015
 مالک باشگاه استیل آذین برخلاف وعده ای که داده بود، پولی برای رایگان کردن دیدار پرسپولیس مقابل النصر عربستان پرداخت نکرده است.

به گزارش مهام نیوز، حسین هدایتی روز 7 فروردین ماه در پیغامی که توسط خبرگزاری ها منتشر شد، رسما اعلام کرد تمام بلیت های بازی پرسپولیس مقابل النصر در ورزشگاه آزادی را خریداری کرده و هواداران می توانند بدون خرید بلیت راهی ورزشگاه شوند و تیم محبوب شان را تشویق کنند. این در حالی است که هدایتی سابقه حمایت های مالی از باشگاه پرسپولیس را داشته و حتی در فصل هشتم، خودش رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بود.

مالک باشگاه استیل آذین اما به خاطر یک ماجرای پیچیده، به یکباره با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد دیگر حاضر نیست برای باشگاه پرسپولیس ریالی خرج کند و ادامه همکاری ها را به پیروزی در مزایده 9 اردیبهشت ماه موکول کرد. با این حال به نظر می رسید او پول رایگان کردن دیدار با النصر را پرداخت کند. اتفاقا هدایتی اعلام کرده بود این پول را به جای حساب سازمان لیگ، به خزانه باشگاه پرسپولیس واریز می کند ولی یکی از مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس به مهام نیوز گفت: «تا کنون هیچ پولی به دست ما نرسیده و نه از سوی آقای هدایتی بلکه از سوی هیچ فردی نزدیک به باشگاه استیل آذین، مبلغ خریداری شده بلیت پرسپولیس-النصر را دریافت نکرده ایم.»

بد نیست بدانید با وجود بلیت های 5 تا 10 هزار تومانی، به صورت میانگین 7 هزار تومان بابت هر بلیت محاسبه شده و با توجه به حضور صدهزار نفر در روز بازی با النصر، می توان حدس زد چیزی در حدود هفتصد میلیون تومان توسط هدایتی به سازمان لیگ پرداخته شود ولی این پول از هیچ طریقی به دست پرسپولیسی ها یا سازمان لیگ نرسیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار