بازدید 1638

حمله جنگنده‌های ائتلاف به چند ساختمان دولتی در تعز

کد خبر: ۴۹۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 19 April 2015
جنگنده های ائتلاف عربی به بمباران مواضع انصارالله و نیروهای طرفدار علی عبد الله صالح رئیس جمهور سابق یمن ادامه دادند و بامداد امروز نیز چند ساختمان دولتی را در تعز بمباران کردند.

به گزارش «تابناک»، جنگنده های ائتلاف در آخرین حملات خود، پایگاه نظامی السوداء در استان ضالع را بمباران کردند. این جنگنده ها همچنین بامداد امروز چند ساختمان دولتی در شهر تعز از جمله پادگان مرکزی نیروهای امنیتی این شهر را بمباران کردند. دیروز هم حملات شدیدی به انبارهای موشکی در دو منطقه عصر و فج عطان در غرب صنعا انجام گرفت. جنگنده های ائتلاف همچنین مواضع نظامی و مراکز امنیتی حوثی ها را در بخش صرواح در غرب مأرب بمباران کردند.

عبدالعزیز الهیاجم گزارشگر این شبکه در صنعاء در گزارشی در این زمینه گفت، شدیدترین حملات جنگنده های ائتلاف عربی به مواضع نظامی در صنعاء پایتخت یمن به ویژه انبارهای سلاح و موشک در دو منطقه عصر و فج عطان و همچنین پادگان نیروهای ویژه در منطقه الصباحه و انبار اسلحه پادگان الصمع در منطقه ارحب در شمال صنعاء صورت گرفت. این حملات به صنعا همزمان با حملات هوایی شدید به مواضع نظامی و غیرنظامی در استان صعده در شمالی ترین نقطه کشور و به ویژه مناطق صافر یا صفراء و رازح انجام شد.

به گفته منابع آگاه، حملات هوایی ائتلاف به تعدادی از مجتمع های مسکونی و بازار تره بار در شهر صعده، تعدادی کشته و زخمی برجای گذاشت. این حملات به استان مأرب نیز انجام شد و جنگنده های ائتلاف پادگان ماس متعلق به گارد جمهوری را نیز که حوثی ها در آن مستقر شده اند، بمباران کردند. طبق گزارش های بسیاری از منابع و شاهدان عینی، همزمان با ادامه این حملات هوایی، اوضاع انسانی در یمن هم بیش از پیش وخیم شده است. به گونه ای که انرژی، سوخت، مواد غذایی و دارو وجود ندارد و گروه های زیادی از مردم پایتخت و سایر شهرهای یمن آواره شده اند.


واحد مرکزی خبر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار