بازدید 1999

تشکیل ستاد ملی زن و خانواده تا دو ماه آینده

کد خبر: ۴۹۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 19 April 2015
معاون بررسی‌های راهبردی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه در بهار سال جاری ستاد ملی زن و خانواده تشکیل می‌شود، گفت: ما دو محور را برای مطرح شدن در جلسه ستاد ملی زن و خانواده مشخص کرده‌ایم و منتظر اعلام نظرنهایی مولاوردی - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده- در این زمینه هستیم.

به گزارش ایسنا، سوسن باستانی افزود: تمام گزارش‌های قبلی ستاد ملی زن و خانواده بررسی شد. دستور جلسه این ستاد هنوز قطعی نشده ولی دو تا سه محور تعیین شده است البته قرار بود 25 اسفندماه سال 93 ستاد ملی زن و خانواده تشکیل شود، ولی همه دستگاه‌ها باید نمایندگان تام‌الاختیار خود برای شرکت در ستاد معرفی را می‌کردند. چون نمایندگان معرفی شده تام‌الاختیار نبودند، برگزاری جلسه به سال 94 و پس از معرفی نمایندگان موکول شد.

معاون بررسی‌های راهبردی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: ستاد ملی زن و خانواده فرصت خوبی است که بتوانیم مشکلات زنان و خانواده را در آن پیگیری کنیم.

باستانی در پایان درباره برنامه‌های سال جاری معاونت بررسی‌های راهبردی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: پیگیری و نظارت عمده فعالیت ما طی امسال است، چون سال گذشته کارهای مقدماتی و بررسی‌ها انجام شد و امیدواریم برنامه‌ها را در سال جاری با همکاری دستگاه‌های متولی اجرایی کنیم.

پیش از این نیز مولاوردی در گفت‌وگو با ایسنا بررسی طرح ضربتی کاهش طلاق را یکی از دستور جلسه های ستاد ملی زن و خانواده عنوان کرده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان