بازدید 2568

توزیع کارت آزمون دستیاری از7 اردیبهشت‌

کد خبر: ۴۹۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 19 April 2015
رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت از توزیع کارت آزمون دستیاری 94 در تاریخ هفتم و هشتم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسین پورکاظمی درمورد آمار ثبت‌نام کنندگان آزمون دستیاری سال 94 گفت: 14 هزار و 865 نفر در آزمون دستیاری سال 94 ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 7365 نفر زن و 7500 نفر مرد هستند.

وی با بیان اینکه این آزمون در تاریخ 10 اردیبهشت در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود، درمورد زمان توزیع کارت ورود به جلسه توضیح داد: کارت ورود به جلسه در روز دوشنبه هفتم و سه‌شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir توزیع می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت از برگزاری این آزمون در 27 رشته امتحانی خبر داد و افزود: این 27 رشته شامل رشته‌های ارتوپدی، جراحی کلیه و مجاری ادرار، بیماری های مغز و اعصاب، بیماری های داخلی، بیماری های عفونی، قلب و عروق،کودکان، بیهوشی،پزشکی اجتماعی، پزشکی هسته ای،آسیب شناسی،پوست،طب فیزیکی و توان بخشی،جراحی عمومی،طب سالمندان، پزشکی ورزشی،پزشکی قانونی، گوش و حلق و بینی،روان پزشکی،زنان زایمان،رادیولوژی، پرتو درمانی،چشم پزشکی و...می‌شود.

پورکاظمی در پایان درمورد ظرفیت پذیرش این آزمون توضیح داد: به کلیه داوطلبانی که موفق به کسب نمره بالای 150 شوند اجازه انتخاب رشته داده می شود.البته از آنجایی که ظرفیت پذیرش این آزمون هنوز مشخص نیست، به کلیه داوطلبانی که در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند توصیه می‌شود در آزمون شرکت نمایند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر