بازدید 5216

هواخواهی مرگبار از برادر در باغ آذری

کد خبر: ۴۹۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 19 April 2015
پسر جوانی در هواخواهی خونین از برادرش جنایت باغ آذری را رقم زد.

به گزارش ایران، ساعت هفت غروب 27 فروردین ماه سال جاری وقتی درگیری خونینی در باغ آذری تهران رخ داد، جوان 26 ساله‌ای به نام «سعید» با وجود انتقال به بیمارستان تسلیم مرگ شد.

خیلی زود ماجرای این جنایت با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران پیش‌روی تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان در تجسس‌های میدانی به ردپایی از دو برادر رسیدند.

بررسی‌ها نشان داد دو برادر 20 و 25 ساله به نام‌های «عبدالله» و «حبیب» در همان صحنه دوئل خیابانی از سوی مأموران کلانتری 117 جوادیه تهران دستگیر شده‌اند و هر دو قتل را به گردن می‌گیرند.

حبیب در بازجویی‌های ابتدایی به کارآگاهان جنایی گفت: «در خانه‌مان خواب بودم که متوجه سر و صدای دعوای برادرم با چند مرد جوان در بیرون از خانه شدم، بلافاصله چاقویی برداشته و در هواخواهی از برادرم با چاقو ضربه‌ای به سعید زدم.»

عبدالله نیز گفت: «چند روز پیش از درگیری، سعید و دوستانش می‌خواستند گوشی تلفن همراه مرا زورگیری کنند و حتی با چاقو و شیشه مرا زخمی کردند که از آنها شکایت کردم، زمانی که متوجه این کار من شدند، قصد داشتند با پرداخت پول راضی‌ام کنند بی‌خیال شوم. روز حادثه نیز قربانی همراه دوستانش به در خانه ما آمده بود که پس از دقایقی سعید ناسزاگویی کرد و همین کافی بود تا درگیری من با آنها آغاز شود که در ادامه برادرم با شنیدن صدای درگیری به کمک من آمد و ضربه‌ای با چاقو به سعید زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار