بازدید 5451

نجات زن ميانسال از مرگ حتمي در متروي تهران

کد خبر: ۴۹۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 19 April 2015
زني ميانسال كه روز گذشته در ريل قطار ايستگاه امام علي(ع) متروي تهران سقوط كرده بود قبل از رسيدن قطار به ايستگاه توسط عوامل امدادي از مرگ حتمي نجات يافت.

به گزارش اعتماد، حسن عباسي، مدير روابط عمومي اورژانس تهران، «ضعف جسماني و بي‌حالي» را علت وقوع اين حادثه اعلام كرد و گفت: بلافاصله بعد از وقوع اين حادثه تيم‌هاي امدادي به محل اعزام شدند و زن ميانسال را از ريل خارج و به بيمارستان اعزام كردند. 

وضعيت جسماني مصدوم، مساعد اعلام شده است.  در آغاز بازتاب اين خبر بار ديگر شايبه خودكشي در متروي تهران به گوش مي‌رسيد كه هرچند تكذيب شده است اما خاطره خودكشي‌هاي تعدادي از شهروندان در متروي تهران در سال گذشته را زنده كرد.

 ١٧ دي ماه سال گذشته مردي ميانسال پس از پرتاب خود به داخل ريل متروي تجريش تهران به شدت دچار جراحت شد. هفتم آبانماه نيز مردي كه در ايستگاه دروازه شميران قصد داشت همزمان باآامدن قطار خود را به لبه ايستگاه برساند ناگهان تعادل خود را از دست داد و به زير قطار رفت كه با حضور عوامل امدادي به سرعت به بيمارستان منتقل شد.

 در حالي كه اخبار اوليه از ازدحام جمعيت با عنوان علت اصلي اين حادثه ياد مي كرد، مقدم،  مشاور مديرعامل شركت بهره برداري مترو  در گفت و گو با رسانه ها از آن حادثه نيز با عنوان «خودكشي» نام برد و تاكيد كرد كه تصاوير ضبط شده توسط دوربين هاي مداربسته مترو نشان مي داد كه ازدحام جمعيت هيچ نقشي در آن حادثه نداشته است. پيش از آن و در شهريور ماه ٩٣ نيز زني جوان در ايستگاه وليعصر تهران با پرتاب كردن خود به داخل ريل با قطار برخورد كرد و از ناحيه پا به شدت دچار جراحت شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس