بازدید 542856

فروش ناموس کفتار و مهره مار با ضمانت‌نامه!

اگه مهره مار واقعی پیدا شه، حدود چهل میلیون تومان می‌ارزه. همیشه توجه داشته باشید که مهره‌هایی عمل می‌کنند که از دو ماری که با هم جفت گیری کرده‌اند، به‌دست آید!
کد خبر: ۴۹۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 19 April 2015

مهره مار

قدیم‌ها رمال‌ها برو بیایی داشتند.نوشتن دعا و باز کردن سرکتاب جزو جدا نشدنی زندگی گروهی از مردم بود. بعدها که سطح سواد عمومی بالاتر رفت، بسیاری تصور کردند که رمالی و خرافات برای همیشه از سطح جامعه دور می‌شود. تصور اشتباهی که هیچ وقت شکل واقعی به خود نگرفت.
 
به گزارش برنا، در واقع خرافات مثل انرژی، هیچ وقت از بین نرفت، بلکه همیشه از شکلی به شکل دیگر تغییر کرد. زندگی که مدرن شد، فالگیرها جانشین رمال‌ها شدند و حتی کمی بعد پای خرافات هم به سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی کشیده شد. حالا و در دوره‌ای که به عصر ربات‌ها و کامپیوتر معروف است، به جای آنکه مجبور باشی، راهی دور را طی کنی و برای گرفتن نوشته‌های مختلف و جوشانده‌های چندش‌آوری مثل ناخن گرگ، پوست سیر و موی گربه از کوچه پس کوچه‌‎های تنگ رد شوی، با یک کلیک در برخی از سا‌یت‌های اینترنتی می‌توانی وسایل عجیب‌تری بخری.
 

ناموس کفتار فقط ظرف نمی‌شورد!

«اگر تا به حال ناموس کفتار به گوشتان نخورده، از دنیا عقبید.» این را مدیر یکی از سایت‌های اینترنتی فروش وسایل جادو می‌گوید.
 
ا.م که به قول خودش مدت زیادی است درعرصه فروش محصولات خاص فعالیت می‌کند، می‌گوید:«طلسم ناموس کفتار را به اسم فرج کفتار هم می‌شناسند.در واقع  آلت زنانه کفتار  را بعد از شکار از تنش  جدا می‌کنند. البته ساده نیست.یک سری مراحل خیلی خیلی حساس برای خشک کردن داره.این کار آدم خودش را می‌خواد، یعنی کار هر کسی نیست.در این چند سالی که این محصول را می‌فروشم، مشتری زیادی دارم.محصولی که مشکلات رو حل می‌کنه و باعث بهتر شدن روابط اجتماعی، آرامش، بهبود روابط زناشویی و حل اختلافات خانوادگی می‌شه.اینطور بگم که فقط ظرف نمی‌شوره!»
 
او در حالی درباره خواص ناموس کفتار صحبت می‌کند که می‌گوید، هیچ استفاده‌ای از این محصول نداشته است، با این حال معتقد است، قیمت محصولی که حریف همه مشکلات آدم می‌شود، نباید کم باشد:« قیمت‌ها متفاوته، اما موقع خرید باید حتماً به اصل بودن و ضمانتنامه کتبی محصول توجه کنید!خود من محصول اصل را با ضمانت‌نامه کتبی 210 هزارتومان می‌فروشم.»
 
البته تنها ناموس کفتار نیست.برخی هم به دنبال مهره مارند تا به وسیله آن مشکلاتشان را حل کنند.
 
س.م که مدعی است، در کار فروش مهره مار ید طولایی دارد، می‌گوید: «اگه مهره مار واقعی پیدا شه، حدود چهل میلیون تومان می‌ارزه. همیشه توجه داشته باشید که مهره‌هایی عمل می‌کنند که از دو ماری که با هم جفت گیری کرده‌اند، به‌دست آید. به‌فرض اگر شما وارد مکانی شوید که جای جفت گیری مارها بوده ، مهره مار بسیار است، ولی نمی‌توان تشخیص داد که کدام این‌ها با هم جفته. پس باید هنگام جفت گیری مار حضور داشته باشید و دو مهره را بردارید!»
 
او معتقد است که خیلی‌ها حاضرند برای خرید مهره مار پول زیادی بپردازند:«خیلی‌ها ایمیل و شماره تلفن می‌ذارن و می‌گن که حاضرن با هر قیمتی شده مهره مار گیرشون بیاد.»
 

خرافات نباشه، ابر قد قد مهره فروش گرسنه می‌مونه

هرچند که خرافات همیشه طرفداران خودش را دارد، اما در نقطه مقابل عده‌ای هم هستند که مخالف سرسخت جادو و طلسم‌اند.یکی از کاربران اینترنتی زیر پست فروش ناموس کفتار در یکی از سایت‌ها نوشته‌ است: «خدای من، ما نسبت به 200 سال گذشته هیچ تغییری نکردیم. فقط اون موقع باید برای خریدن این وسایل می‌رفتی بازار سد اسمال، اما  الآن اینترنتی میخری! به قول مادربزرگم، اگه خرافاتی نباشه، ابر قدقد مهره فروش گرسنه می‌مونه.»
 
کاربر دیگری هم نوشته:«  اگر برای حل مشکلات و رسیدن به خواسته هاتون فکر می کنید، ناموس کفتار کاری انجام می ده، پس به این هم فکر کنید که آفریننده کفتار خداست. اگر دست به دامان خدا شید، بهتر و زودتر به خواسته‌تون برسید. این  همه دعا و ذکر  وجود دارد.من دعا می‌کنم و به خدا توکل می کنم  و به خواستم هم می رسم .»
 

خدا؛ حلقه گمشده

هرچند که مخالفان و موافقان جادو هر کدام نظر خودشان را دارند، اما در این میان جامعه شناسان معتقدند که فراموشی خدا عامل اصلی روی آوردن بسیاری به سمت خرافات است. مریم یوسفی، جامعه شناس در این ارتباط می‌گوید:«اگر به تاریخ مراجعه کنیم، می‌فهمیم که استفاده از جادو از زمان قدیم و به خصوص در زمان حکومت اشکانیان، به صورت فاجعه‌آمیزی بوده است.در آن زمان زنان خانه‌داری که به رمال مراجعه می‌کردند را طلاق می‌دادند.یعنی در این حد مراجعه به رمال زیاد بوده است.در حال حاضر هم همان وضعیت وجود دارد.اصلا نمی‌توان تفاوتی بین قشر تحصیلکرده و غیرتحصیلکرده قائل شد. تعداد کسانی در زمینه علوم غریبه اطلاعات دارند، کم است اما کسانی که در این زمینه ادعا دارند و کار می‌کنند، زیادند و در واقع این گروه از سادگی مردم استفاده می‌کنند.»
 
یوسفی با اشاره به اینکه فاصله گرفتن از خدا عامل اصلی روی آوردن برخی به سمت خرافات است، می‌گوید:«ایمان که کمرنگ شود، خرافات محبوبیت زیادی پیدا می‌کند.وقتی آدم‌ها در شرایط بدی قرار دارند، به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند تا مشکل را حل کنند.اگر انسان به خدا ایمان داشته باشد، می‌داند که هیچ‌کس و هیچ‌چیز جز او نمی‌تواند مشکلش را حل کند.»
 
امان الله قرائی مقدم، جامعه شناس نیز در این ارتباط می‌گوید:«اینکه انسان نمی تواند آینده نگری کند، سبب می شود برای حل مشکلات به خرافات و دعا نویسی روی آورد و هر جامعه‌ای که محروم‌تر باشد، بیشتر به این سمت پیش می رود.یعنی هر قدر آگاهی و تحصیلات افراد بیشتر شود، خرافه پرستی کمتر است..خرافه‌‏پرستی جامعه را از کار و کوشش، فعالیت، پیشرفت و توسعه یافتگی به شدت باز می‌‏دارد. خرافات از لحاظ اقتصادی تن‌‏پروری و بیهوده‌‏گری را گسترش می دهد و از نظر اجتماعی موجب ضعف روحیه، تلاش و کوشش در جامعه  می‌‏شود. »
 

رواج سایت‌هایی با محتوای غیرعقلانی

طلسم و جادو از دیرباز طرفداران خودش را دارد.مسئله‌ای که همان‌طور که گفته شد، سال‌ها وجود داشته داشته است و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها از بین رود اما در این میان جالب است، با وجود اینکه برخی از سایت‌های خبری و شبکه‌های مختلف اجتماعی فیلتر شده‌اند، سایت‌های رواج خرافه با وجود محتوای غیراخلاقی و غیرعقلانی همچنان بدون فیلتر و مشکل قابل دسترس هستند. موردی که به نظر می‌رسد باید بیشتر مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.
 

نیروی جادویی مهره مار صحت دارد؟

سال 1398 خبرگزاری ایمنا در رابطه با مهره مار در خبری ضمن طرح این سئوال که آیا نیروی جادویی مهره مار صحت دارد؟ نوشت:

از قدیم مردم داشتن مهره مار را راهی برای جذب افراد و به کرسی نشاندن حرفشان می‌دانسته‌اند و همچنین مواردی مثل محبوبیت بین دوستان و آشنایان، بهتر شدن وضع مالی، پیشرفت در شغل، خوشبخت شدن در زندگی و هزاران ای کاش و اگر دیگر است که افراد با سن، تحصیلات و از قشرهای مختلف را به سوی رمالانی می‌کشاند که با ترفندهای جدید مردم را اغفال می‌کنند، "مهره مار" این روزها یکی از پرطرفدارترین یکی از بیشترین و شاید جذاب‌ترین مواردی است که رمالان برای جذب مشتری از آن استفاده می‌کنند.

شاه مهره دارم!

این بار حرف از رمالی به اسم "شیخ رجبی" در میان است که در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارد و در صفحه شخصی در اینستاگرام با شش هزار دنبال کننده فروش مهره مار اصل هندی با ضمانت و تعهد را تبلیغ می‌کند.

او پیجش را اولین و معتبرترین پیج فروش مهره مار اصل هندی می‌داند و می‌گوید" همراه داشتن مهره مار جهت کارگشایی است و این مهره‌ها از قوی‌ترین نوع آن می‌باشد که قدرت فوق العاده‌ای دارد، مهره‌های من شاه مهره‌اند و ۱۰ برابر بزرگتر از مهره‌های معمولی است، تمام این مهره‌ها دارای دعا و موکل خاص و مورد نیاز مشتری است."

"شیخ رجبی" بازگشت معشوق، بخت گشایی، مهر و محبت، رزق وروزی، کسب ثروت، مورد توجه بودن، شفای بیمار و حل صدها مشکل دیگر را تنها در یک پکیج با خرید مهره شاه کبری که آثار مغناطیسی و جادویی خاصی دارد را با قیمت گزافی به مشتریانش معرفی می‌کند که چند میلیون هم قیمتش دارد.

او خود را استاد فقه دانشگاه معرفی می‌کند و معتقد است" بعد از چهار سال فعالیت اینترنتی در این زمینه و رضایت مشتریانش دیگری نیازی به تبلیغ برای کارش ندارد، چرا که هر مشتری برایش مشتری می‌آورد و از داشتن شش هزار دنبال کننده، خوشحال است" او خود و مشتریانش را مانند یک خانواده خوشبخت و خوش شانس می‌داند و برای تمام اقشار جامعه مهره مار با قیمت‌های متفاوت و بی‌واسطه عرضه می‌کند.

 

مهره‌های ماری که ضمانت نامه رسمی دارند

"شیخ رجبی" ۱۸ سال است که تمام مدل‌های مهره مار مثل مهره مار شاه کبری، افعی را از هند و پاکستان وارد می‌کند و مهره‌های مار با قیمت پایین را تقلبی و بدون اثر می‌داند، مهره ماری که قیمت بیشتری دارد، میزان انرژی بیشتری نیز خواهد داشت و این قیمت بیشتر برای انجام مراحل موکل‌دار کردن مهره‌هاست که باید توسط فردی واجد شرایط و طی سه الی ۱۰ روز انجام شود.

 ادمین پیج از مشتری‌ها می‌خواهد که تمام هزینه را قبل از ارسال مهره‌ها که توسط پست به در منزل آن‌ها می‌رسد، واریز کنند، قیمت‌ها از یک میلیون ونیم به بالا است و البته ناگفته نماند به یمن ماه رمضان و لطف شیخ هر کس توانایی مالی کمتری دارد می‌تواند در دو یا سه قسط هزینه را بپردازد و بعد مهره‌ها را دریافت کند.

"شیخ رجبی" علت گرانی را ضمانت نامه‌های رسمی مهره مار عنوان می‌کند و می گوید: "کپی برداری از فعالیت آن‌ها حرام است و قسم می‌خورد مهره‌های جدیدی را که به تازگی به دستش رسیده، دست هیچ کس نیست و فقط خود او از آن نمونه دارد"، بازار گرمی‌های شیخ و ادمین‌های پیجش مردم را بیشتر تحریک می‌کند تا هر چه زودتر و قبل از تمام شدن مهره‌ها خرید کنند.

شیخ رجبی در خصوص روش های تشخیص اصل و یا تقلبی بودن مهره‌های مار می‌گوید: "باید مهره‌ها را در سرکه سفید اصل بیاندازیم و اگر مهره‌ها در سرکه حرکت کردند، اصل است و بعد از دیدن حرکت مهره‌ها باید آن‌ها را زود از سرکه بیرون آورد تا اثر طلسم آن باطل نشود."

انتشار عکس از نام مخدوش شده مشتری‌ها و بسته‌هایی که برایشان می‌فرستد، کم نیستند و قطعا این کار را برای اعتمادسازی بیشتر انجام می‌دهد تا به بقیه مشتریانش نشان دهد، بسته‌ها حتما ارسال می‌شود و اگر کسی بعد از چهل روز اثر مهره‌ها را نبیند پول به حسابش واریز می‌شود، اما آیا واقعا این کار را می‌کنند!

 

سلبریتی‌ها هم مهره مار دارند

مهره مار روی سر مار است و زمان جفت‌گیری مارها از روی سرشان به زمین می‌افتد و این مهره‌ها که خاصیت مغناطیسی دارند در زمان جفت‌گیری، مارها را به سمت هم می‌کشاند.

نذر خرید مهره مار برای دیگران در صورت رسیدن به حاجت نیز موضوع جالب دیگری است که از سوی کاربران دنبال کننده پیج های مهره مار به چشم می خورد، کاربری در  این خصوص اینچنین نوشته است: " اگر به حاجتم برسم کمک می کنم کسانی که توانایی خرید مهره مار را ندارند، مهره مار بخرند."

"شیخ رجبی" ادعا می‌کند که به برخی از بازیگران و سلبریتی‌ها نیز مهره مار فروخته و از بردن نام آن‌ها به علت از بین نرفتن اعتماد مشتریانش خودداری می‌کند.

مهره مار در منابع دینی

حسن صفرزاده، کارشناس مسائل دینی در باره صحت داشتن تاثیرات مهره مار در منابع دینی به خبرنگار ایمنا می‌گوید: داشتن مهره مار برای جذب محبت و یا حل مشکلات و چیزهایی از این قبیل در هیچ منبع دینی معتبری ذکر نشده و دور از تعقل است که برای حل مسائل زندگی به این گونه خرافات روی آوریم، چرا که افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، فقط و فقط ادعاهایی بی پایه و اساس و به دور از عقل و دین دارند، اعتماد به آن‌ها نشانه دوری از معرفت، دانش و امور مذهبی است.

او اظهار می‌کند: تمام این مسائل ادعاهایی ثابت نشده  و غیر معقول است، استفاده از تعابیر عامه پسند در مورد مهره مار اصل و بیان تاثیرات عجیب و غریبش تنها برای واقعی جلوه دادن آن است تا اعتماد افراد که درگیر مشکلات هستند و به دنبال راهی برای حل هرچه سریع‌ترمشکلاتشان می‌گردند، را جلب کنند،اگر این مهره ها تاثیر داشت خود شخص فروشنده باید با داشتن مهره‌ها تمامی مشکلاتش حل می‌شد.

صفرزاده با اشاره به اینکه رمال‌ها با دروغ گویی و حیله‌گری دکانی برای به دست آوردن منافع شخصیشان باز کرده‌اند، بیان می‌کند: این افراد برای خرافه پراکنی از ابزارهای مختلفی مانند فضای مجازی بهره می‌برند و بازار خود را داغ می‌کنند تا مردم ساده را راحت‌تر به این بازار پر دغل بکشانند، جامعه‌ای که با خرافات پرورش یابد به راحتی به انحراف کشیده می‌شود.

او با تاکید به اینکه نیاز است مردم  به این آگاهی برسند که اگر مشکلی دارند با قدرت عقلی که خداوند به آن‌ها بخشیده باید مشکل را حل کنند، اضافه می‌کند: روش‌های زیادی مانند کمک گرفتن از آیات قرآن و روایات معتبر مرتبط با این موضوع، باید انجام شود تا آرام آرام گرایش مردم به چنین مسائلی کم شود و به صفر برسد، البته رسانه‌ها، اهل قلم و هنرمندان نیز نقش بسزایی در آگاه ساختن مردم جامعه دارند و هرگز نباید تأثیر این افراد در این زمینه را نادیده گرفت.

 

افزایش کلاهبرداری‌های ناشی از رمالی و فروش مهره‌مار در فضای مجازی

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فتا استان اصفهان نیز در خصوص خرید و فروش مهره مار در فضای مجازی می‌گوید: رمالی، دعا نویسی و فالگیری و همچنین فروش مهره مار در فضای مجازی رو به افزایش است و علت اصلی این امر نیز استقبال شهروندان از آنها است.

او با بیان اغلب فعالیت رمالی و فالگیری و همچنین فروش مهره مار کلاهبرداری است، ادامه می‌دهد: ممکن است برخی دعا برای کاربران بنویسند و تاحدودی برای کاربران ارسال کنند اما در نهایت این اقدامات به کلاهبرداری منتهی می‌شود و شکایات زیادی در این زمینه داشتیم.

رییس پلیس فتا استان اصفهان با بیان اینکه برخی از شهروندان به دلیل اعتقادات ناسالم برای این کلاهبرداران بازارگرمی می‌کنند، ادامه می‌دهد: هوشیاری شهروندان در  این زمینه امری ضروری است تا در دام این شیادان گرفتار نشوند.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۹۳
از دست بزرگترین دشمن خود که همانا جهل ونادانی است 14 ثانیه سکوت کرده و بخدا پناه می بریم........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
حالا چرا 14 ثانیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
به خدا پناه می بریم ، اما نه با سکوت ،بلکه با ذکر یک صلوات
ناشناس
| Switzerland |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
حالا چرا 14
دکتر ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
تو خودت در جهل مرکب هستی.
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
برای اینکه واسه ادما یک دقیقه هست واسه حیوانات 14 ثانیه خخخخخخخخخخ بس کنید این خرافات بی سروته را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
قیمت این ناموس کفتار چنده الان
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
از کدام
فرشاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
من میخوام کس کفتار قیمت مهم نیست
ببین انحرافات به کجا کشیده شده ک
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا به خیر کنه
ناموس کفار خیلی مفیده،
ناموس كفتار!!!
خواهر مادر كرگدن ندارن؟
براي كساني كه خداوند را با اين مهرباني و عظمت فراموش كردند و چسبيدن به خرافات متاسفم
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
شما متاسفانه در حوزه ماورا الطبیعه بی سواد هستین.لطفا درباره هر چیزی نظر ندین.
بمیرم برای حیواناتی که قربانی جهل این دیوسیرتان می شوند
چون نديدند حقيقت ره افسانه زدند
آفرین بر بچه های کنگره60
خرافات
خرافات توهین به خداست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
بابا سحر وجود داره و توی قرآن هم و همینطور سوره‌ی فلق هم اشاره شده که جزئی از گناهان کبیره هست
مطمئن هستی به اون میگن ناموس کفتار فکر کنم سانسور شده
دیوانه
شما چرا دیگه این حرفها رو می‌زنید.
جن وانس هم از خرافات بشر متعجبند!!!!!!!!!!!!
وجود داره
عزیزم جادو خرافات نیس
یه سوال؟ بنظر شما مردم ایران 50 سال اینده به چه رفتارها و اعمال ما را جز خرافات حساب میارند.
امان از حماقت
هعی
اگه این مردم تا این حد دچار حماقت نبودن
البته ببخشيدا...
ینها قاتلین حیوانات هستند
فقط خدا
!!!!
؟؟؟؟
مثل اینکه دیروز خودتون را فراموش کردید؟
این مهره مار،مادر زنم میکشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
باید. خود مار رو ببری
همه درویش همه عارف جای عاشق پس کجاست
سلام دوستان بنده یک جفت اصلشو دارم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
هستش یا فروختی
کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟
سلام علیکم.اولا خدا جای خودشو داره.ولی در عالم هر چیزی هم خواص خودشو داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
اره
خریدارم اما به شرط اصل
خیلی خیلی از دنیا عقبی بابا
هه هه هه
باسلام من چطوری میتونم باشما تماس بگیرم ایمیل هم که جواب نمیدین لااقل یه شماره ای میزاشتی
. نمی دونم باید به چه شماره ای زنگ بزنم و قیمت بگیرم.
اصلل میخوام
اینا رو باوردارم
کسی ک مهره مار اصل داشته باشه نمیفروشه پس بفهمید ک الکیه
به نظر من خدا را همیشه در نظر بگیرید به نتیجه مثبت میرسید اینها همش خرافاته
به نظر من علوم کشف نشده ای هستند که ما درک نمیکنیم.این علوم رو هم خدا خلق کرده.مثه فیزیک و...این ربطی به با خدا بودن وبی خدا بودن نداره
توی دنیای ما چیزهایی وجود داره ک نیروی خاصی داره وقدرت ماورا رو هیچکس نمیتونه کتمان کنه....ولی ازهرکسی هرچیزی رو قبول نمیکنم
همش خرافاته؛فقط خدا؛یاکریم یارحیم یاقدیر
همه اینها حرف چرت و پرته دروغ فریب نخورید عزیزان
با سلام
من یک سری مهره مار خریدم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم
اگه این حرف ها مزخرفه و خرافاته
خخخ
خیلی بامزه بود
من از خودم بیزار میشم که از فشار زیاد زندگی فکرم به این چیزها قد میده
ولقعا ما جهان سومی هستیم به جای کارو تلاش دنبال جادو هستی یه هدف در نظر بگیریم واسه هدفمون تلاش کنیم
بااین خرافات بایدهم ازامیریکا50سال عقب باشیم
نظر دادن در مورد چیزی که حسش نکردی خطاست ؛منشا علوم غریبه رو در یابید بعد قضاوت کنید
توروخدا گول نخورید هرچی خدا بخواد همونه به خدا توکل کنید من مهره مار خریدم ولی هیچ اثری نداشت ارزوهاتونو ازخدا بخواین
متاسفم که به جای کمک خواستن از افریدگار مهربان به همچین خرافاتی روی اوردیم
خدایا از شر نادانی و جهل به خودت پناه میبرم ....
من اصلا باورم نمیشه که ی جای کثیف ی حیوان وحشی میتونه ب ادمها که اشرف مخلوقاته ارامش بده
چگونه بفهمیم ناموس کفتار اصلی است کار میده
الله اعلم باالامور المسلمین
باسلام.مهره مارمیگن اگه گیربیادبالای چندملیون قیمتشه ولی این چطوریه که شمامهره ماردارین وازاصل بودنش حرف میزنین؟
سلام
من ناموس کفتار ودعا ومهره مار را میخوام
میشه قیمت کامل را بهم بدید
خــدا یـــا توبه ، چه چیزای عجیبی
مهره اصل کبری باشد
خدا رو دریاب اینها همه چرت وپرته ناموس کفتار اگر کاری میکردچرا شیر سلطان جنگل شد
سلام دوستان ایه مهرمار یا خر مهره یا ناموس کفتار اگه در دسرس دارین لطفا راهنمایم کنین باشه
آقا ما یدونه میخواهیم
گوشیاتون خاموشه
فقط خدا از آینده خبر دارد توکل بر خدا
فقط خدا از آینده خبر دارد توکل بر خدا
سلام به نظر من مهره مار واقعا نیروی خاصی داره که من خودم تجربه کردم
اتفاقا من دارم یدونه ناموس کفتار خیلی هم عالی جواب میگیرم در جد تیم ملی کسایی ک تورم میشن دیگه دل نمیکنن ازم وسلام
دلیل نمیشه هرچی رو تو قبول نداری وجودداشته باشه البته قبول هم داری !!
سلام دوستان اون انرژی ها و طلسم های ک سراغ میکنید نزد خودتان است و فقط با تمرکز و ایمان قوی بخدا و خودتون ب دست میاد
سلام ب نظر من دوستان همه طلسم ها و انرژی ها در خود ما وجود داره فقط با تمرکز و ایمان قوی ب خدا ب دست میاریم
من به چشم دیدم با طلسم و جادو چه ها که نکردن از ازدواج توپ گرفته تا ؟آزادی زندانی و ......
چقدر از این مهرها لازم داری همینا که بهشون میگید مهره مار100000هر موقع خواستی خبر بدید
دعای خرموره میخام دارم ولی بهتری شو میخام
سلام
من خریدار ناموس کفتار هستم لطفا راهنمایی بفرمایید
من خریدار ناموس کفتارم اصلی باشه چون میشناسم اگه کسی داشت منتظرشم
پاسخ ها
شیاطین سرخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
من سراغ دارم اگر خوستی با این شماره تماس بگیر
من مهره مار داشتم واعتقاد کامل دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
ناموس کفتار قیمتش چنده
منم ناموس کفتار میخام بگیرم راهنمایی میخام
جامعی ک توش همه چی ممنوع و ازادی فقط اسم باشه ملتش واسه رسیدن ب نیاز های اولیشون ب همچی رو میبرن
در حد صفر
ببخشید شماره تماس از شما میخام کجایی هستین
من مهره مار دارم ولی نمیدونم باهاش چکار کنم
من اول از یه نگاه دیگه ای به عنوان سایت فک کردم
:/
من هردوتا رو داشتم راسته
من هردوتا رو داشتم راسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
شمایی ک داشتین میشه بگین بمون چطور بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
اثرش چطوری بود بعد از چند روز اثر کرد؟
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
جدی؟
اصلا به من بگین عامل خرافات چیه و تو کدوم جوامع خرافات بیشتره؟ یکی باید از خرافات بناله که ...
من گرفتم ولی هنوز اثری ندیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
ازکجاگرفتید؟چه قیمتی؟
خیلی خوبه
کفتار رو چیکار دارین بیچاره این جوری پیش بره کفتار های آینده همشون بی ناموس میشن که
مهره مار اصل چه رنگیه چه شکلیه اگه کسی داره میشه عکسشو بزاره لطفا؟؟؟؟؟
با سلام، من حدود دوازده سال در کشور هند که مهد اینگونه مسائل هست زندگی کردن من سالها در رابطه با علوم غریبه تحقیق کاملی همراه با دوستانم انجام دادم در ایران شاید چهار یا پنج مورد بیشتر نباشه مثل مهره مار ناموس کفتار چوب جوجه تیغی ولی در هند شاید بیش از صد هزار مورد از این موارد رو میشه در بازار ها و دستفروش ها که تمام این چیزها رو دارند و اصل هم هست میشه با کمی پول همه اونها رو خرید اول اینکه اگر چنین چیزی وجود داشت کشور هند الان ثروتمندترین و قدرتمندترین و مرفه ترین کشور دنیا بود بدون حتی یک نفر فقیر اونجا خون مانده خوک میخورند ناخن خروس سن بالا رو پودر میکنن و در چشمانشان میریزند برای شما، علوم غریبه در کل علوم تلقین هست و هیچ استفاده دیگری ندارد، ذات آدم از عشق و ترس زاده شده اگر کسی عاشق معبود شد که بهترین هست اگر کسی ترس داشت دنبال این چیزها میرود بخاطر ترسی که دارد وای بحال کسانی که بین این دو بمانند.
با سلام بعرض برسونم
سحر و جادو تنها چیزی است که تقدیر رو عوض میکنه. اما هیچ قدرتی هیچ موجودی در جهان نیست که قوی تر از خدا باشه . فقط خود خدا . بی واسطه و بی سفارش . مستقیم با خود خود خدا وصل باشی بهیچ کسی نیاز نداری. به این و اون هم متوسل نشید از خدای همیشه بیدار و زنده مدد بخواهی زودتر بمقصد میرسی ‌ دست بدامن کسایی که مرده اند شدن هم خرافاته . فقط خدا
دعا وجادو خرافات نیست به چشم دیدم وایمان آوردم
پاسخ ها
شیاطین سرخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
واقعا ایمان داری به این موضوع
سلام مخره مار دارم چطور ازش استفاده کنم
اصله و قدیمی
مهره تو گردن خر درمیاد چون خر هرنجسی رو نمیخوره ولی گاو میخوره.کفتار موقع مرگش اگه بتونه ناموسشو دندون میگره خودش میکنه تا دست کسی نیفته که هیچ حیونی این کارو نمیکنه.مار مهره داره چون اگه سرش از تنش جدا شه تا ستاره تو اسمون نیاد نمیمیره حتی اگه ۱۷ساعت طول بکشه.قدرت خدا به اینا گفته میشه که بعضی ها میگن خرافات محض اطلاع دوستان.بجنورد
سلام

با نهایت احترام، اگر فکر میکنید که همش خرافاته ، چرا پس تمام مطلب رو میخونید؟؟؟
بعدش هم .. اگه قرار باشه با داشتن یه مهره کوچولو اعتقادت رو به خدا از دست بدی که نمیشه اسم خودتو بزاری مسلمون...
کسی کهه دنبال مهره مار هستش هم دنبال چیزی هست که روش نمیشه از خدا اون رو بخواد.

چقدر خوب میشد به همدیگه کمتر توهین کنیم.
از کجا میتوان ناموس کفتار خرید
خوبه من شنیدم چجوری سفارش بدم
همشون حقیقت دارن
خریدار ناموس کفتارم
خدایا من نیاز به پول دارم حدودا50میلیون خیلی کارم گیره به دعاهاهم اعتقاد ندارم خودت کمکم کن
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
ناموس کفتر میخوام
کسی میدونه طلسم ناموس کفتار چطور باطل میشه؟
سلام به دوستان کسی وجود خدا یکتارو انکار نمیکنه ،و اینکه هر چی به اراده ی خداوند اتفاق میوفته
ولی بدونید که جادو سحر وجود داره ،جن و پری وجود داره ،دعا و طلسمم هست
ومیتونید به کتابخونه های شهرتون مراجعه کنید و اطلاعات عمومی تونو ببرید بالا
ولی کسی که کننده ی کار باید واقعی باشه ،نه واقعیت کار
چطور میشه با شما تماس بگیرم یه ناموس،کفتا میخوام
خداوند ك خالق زمين وآسمان هاست و همه موجودات زنده اس بهش ايمان نداريم متاسفانه به مخلوقاتش بيشترايمان واعتقادداريم كدام عقل اينو قبول ميكنه درسته خداوند همان لحظه شايد اون چيزى ك بنده اش بخوادبهش نده بدونيد خيريت دركاربوده خداوندصلاح بنده اش رو ميخاد
ناموس کفتار برا فروش هست برا فروش
من خریدارم بیشتر توضیح دهید
سلا میگن باید دعاشو بخونی وبه نام خودت بزنی مهره مار
خرافات که نیست اما اینا که اینترنت میباشد همش مزخرفه چون فقط واسه سواستفاده مردم هست واگر واقعی باشد برای خودشان برمیدارند چون مهره مار وکفتار قدرت فوق العاده ای دارند وتو زندگی موفق میشوند وخوشبخت اند هرکس اینا رو دارند..بخدا اینا واسه فروش نمیزارند
سلام .من قصد خرید ناموس کفتار دارم قیمت و نحوه خرید رو لطف کنید
من ناموس کفتار میخوام چطور باید باهاتون تماس بگیرم فقط اصل چون کسی رو دارم که نشون بدم و بشناسه و زود بهم خبر بدین
ادم به هرچیزی اعتقاد داشته باشه براش تاثیر مثبت داره
بعضیا فقط به خدا اعتقاد دارن و بهشون کمک میکنه
بعضیا به این مهره ها و دعاو.... اعتقاد دارن که براشون تتثیر داره
بعضیام مثل من به هیچ اعتقاد ندارن و فقط به خودم ایمان دارم و عقیده دارم ادم تلاش کنه موفقه
به اعتقادات هم احترام بزاریم
a.e
آیه قرآن هم از انس و جن گفته پس واقعیت داره
باسلام چطور باهاتون تماس بگیریم ناموس کفتار تضمین شده است
میخرم اما باید تضمین کنی! دیگه ایمیلمم داری و بده
فقط خدا من خدارو دارم
سلام .من يه مهرمار اصل دارم تكي خودم از سرمار دراوردم فقط بشرط اصل خدایی نمیدونم کارش چی
انقدر مشکلات زیادی ..از مهر و محبتهای کم رنگ گرفته تا جیبهای خالی ..دیگه مجبوریم به خرافاتم رو بیاریم ...من اعتقاد به خدا رادارم اما جادو و اینارا هم قبول دارم چون سوره فلق برا پیامبر نازل شد برای پناه بردن از جادو و اینا
حالا کاری ندارم همسایه کفتار شانس میاره یا ناموسش ولی نمیدونم چرا من چ دعا بکنم چ نکنم هر چی بدبختی هستی نوبتی پشت سر هم وایسادن تا همون دیگه برن اونجام ولی رفیقم ناموس کفتار داره شانس میاد براش دیدم که میگم ولی اگه من ناموس که هیچ کل افریقا رو داشته باشم بازم بدبختی دارم من معروف هستم ب اقایه بدبخت
خرافات نیست اصلا حقیقت داره
شماره تماس
سلام درمورداین حرفهای که دوستان بیان کرده اندمی شه گفت حقیقت داردوخودم به شخصادارم وکارای زیادی داردولی من درراه خوب ازش استفاده می کنم وکرده ام
من یک ناموس کفتار دارم میفروشم
من یک ناموس کفتار دارم میفروشم
من یک ناموس کفتار دارم میفروشم
اینا دروغا که میگین راسه
سلام.ناموس کفتار الان قیمتش چند هس؟
عجب...
مهره مار کی داره
بخدا همش دروغه نخرید من خریدم هیچ تاثیری ندارند برعکس هم عمل می‌کنه
من ناموس کفتار دارم واسه فروش با دعای بنام کردنش به اسم شما
من نظرها روخوندم دوستان شک دارم که مهره واین چیزاتغیر وتحول توزندگی آدم ایجاد میکنن ولی اگر واقعیت بود الان همه مردم میخریدن وهمه هم بدون مشکل بودن وکارهاشون روبرا بود......
من نمیدونم راسته یا دروغه پس نظری نمیدم ولی دوست دارم بفهمم ایا واقعا ناموس کفتار یا مهره مار کار گشا هستند یا خیر؟
چند سال قبل به خاطر مشكلاتي خانوادگي كه داشتم و خيلي زير فشار بودم يك مهره خر و يك جفت مهره مار خريدم به قيمت ٣٨٠دالر هيچ اثر نكرد بلكه با دعا وخواندن نماز حاجت همه مشكلاتم رفع شد مثل يك معجزه بود لطفا به اين چيز ها باور نكنيد امروز بردم كه بفروشم مهره خر را گفتن تقلبي است ومهره مار اصلش اس گفتم ميفروشم ميگن قيمت برابر به ١٥ دالر گفت واقعا به احماقت خودم تاسف خوردم
من اعتقاد دارم خیلی از انرژی هاهست که ما بی خبریم
سلام من سه تا ناموس کفتار دارم ولی کار نمیدن چه کار باید کنم
سلام
ناموس کفتار و مهره مار میخوام .قیمت؟یکیم چجوری باهاتون در ارتباط باشم
این ها همش خرافاد است به گپ این ها بازی نخورد سر تا گلا مگذارد
منم مهره مار میخوام خواهش میکنم هرکی داره بهم معرفی کنه
بله واقعاهیچ چیزی جای عظمت وبزرگی خدارونمیگیره ولی بازمیتوان گفت اینها هم خواست خداهستن که طبق عقیده عمل میکننن
یه مشت احمق
الهی آآمین... خدایا به من هم کمک کن از جهالت دربیام. آمین.
سلام .کسانی که میگن دروغه خرافاته و.....
چرا اینقدر تو این کاناله پرسه میزنن.خوب برن به اعتقادات خودشون رسیدگی کنن.چرا اینقدر این مطالب براشون جذابه که جوابگوی دوستان هستک.
سلام محترم خوب هستین محبوب الله هستم ازافغانستان ازشهرکابل ناموس کفتاربرای جی خوب است اصلی میتوانم درکابل به دست بیارم یانه آیاشما درافغانستان میتوانید
ناموس کفتاری که قبلا بهش تجاوز شده باشه(توسط کفتار نر)دیگه هیچ اثری نداره حتما باید کفتاری که دختر باشه گیر بیاد که اصل هست و میشه باهاش و یه سری دعاهای دیگه هم هست که مخصوص هستند که توسط ساحران و جادوگران بزرگ که در قدیم نوشته میشده گیر بیاد که اثر کنه.
ناف گربه که جفت آن میباشد برای چی خوبه لطفا راهنمایی کنید من گربه ام زایمان کرده و دوتا ناف با جفت شو برداشتم ولی راه کارشو بلد نیستم
سلام!
درخوشبینانه ترین حالت بدون تعصب میتوانم بگویم : بااینکه چندین کتاب دراین زمینه - اصطلاحا علوم غریبه - مطالعه کرده ام دارای اطلاعات ملزوم رد یا قبول قاطع نیستم. اما آنچه همیشه موکدا قید شده این است که بدون راهنما و استاد نباید وارد این دسته مسایل شد! نکته اینجاست که مگر ممکن است فردی که در این زمینه فعالیت میکند - باهرکیفیتی - بگوید من حایز صفت استادی نیستم ؟
همین است که در شرایط امروزه روز احتمال موفقیت در این مسیررا به زیرکمترازیک درصد میرساند.!
لطفا درصورت داشتن اطلاعات صحیح ازطریق ایمیل راهنمایی کنید.
همون کشورهای غربی و امریکای هم به این چیزها اعتقاد دارن و خیلی هزینه میکنن ربطی به جهان سوم بودن نداره
ولا من یکی مهره مار گرفتم هیچ کاری نکرد ولی اگه اونی میخوام بشه تا هرقیمت میدم
واقعی هست چون من ناموس کفتارخریدم اثراتشودبدم بخدا
سلام منم ناموس کفتار میخام چطوری باید خرید
کسی ناموس کفتار داره میخرم
چرا من مهره مار اصل دارم و میفروشم
باسلام خدمت بزرگواران
اول و آخر همه اتفاقات دنیا تحت نظارت و کنترل خداوند متعال است ولی سحر و جادو و دعا و از این دست کارا یک علم است درست مثل فیزیک و شیمی که میتواند در راه خیر و شرر استفاده شود ولی اینو بگم تمام آیات قرآن شریف باطل سحر است
با آرزوی سلامتی برای همه بزرگواران
به نظر من هست ولی خدا بالاتر است وبدون اراده هیچ چیز امکان نداره ولی من خودم دیدم کسی که از در دیوار پول براش میآد وهمش تو خونه یا مسافرته
من ناموس كفتار ميخام
سلام من ناموس کفتار دارم با ضمانت
سلام من مهره مار خریدم دعاشو باید بدم کی بخونه ناموس کفتار کی داره یه شماره بفرستین برام لطفا
ناموس کفتارومهری مار دارم چه جوری ازش استفاده کنم
بابا همش الکیه من دیگه چقدر ساده بودم که خریدم
سلام من ناموس کفتار میخام چطور میشه گیر آورد
میخوام ولی بشرت باشه
ناموس کفتار و مهره مار اصلی دارم کسی ندارم فعالش کنه . اگ کسی با ضمانت کار میکن یاحق
اگ ناموس کفتار و مهره مار اصلی باشه زیر ۴۰میلیون نیست چون کفتار راحت پیدا نمیشه و گرفتن مهره مار. من اصلشون دارم
بس کنید ایناهمش خرافاته
منم ناموس کفتار میخوام
چطور فعالش کردی
ناموس کفتار واقعا کارایی داره؟
چ جوری سفارش بدم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل