بازدید 4784

عبدالله صالح: برای صحبت درباره وطنم به جده یا پاریس نمی روم

پایگاه خبری اخبار الساعه امارات روز یکشنبه به نقل از بیانیه ای که از سوی علی عبدالله صالح منتشر شد نوشت: ' من از جمله آدم هایی نیستم که برای صحبت در باره خانه و وطنش به جده، اروپا یا پاریس برود'.
کد خبر: ۴۹۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 19 April 2015
 پایگاه خبری اخبار الساعه امارات روز یکشنبه به نقل از بیانیه ای که از سوی علی عبدالله صالح منتشر شد نوشت: ' من از جمله آدم هایی نیستم که برای صحبت در باره خانه و وطنش به جده، اروپا یا پاریس برود'.

این پایگاه خبری به نقل از نوشته علی عبدالله صالح که به زبان انگلیسی منتشر شد افزود: 'یمن زادگاه من است و کسی تا به حال آفریده نشده که به علی عبدالله صالح بگوید از کشورت خارج شو'.

این بیانات تند علی عبدالله صالح رییس جمهور سابق یمن که طرفداران زیادی در یمن دارد در حالی ایراد می شود که وی در جبهه مقابل با دشمنان متجاوز عربستان و 9 کشور عربی دیگر که در عملیات 'طوفان قاطعیت ' به تاسیسات زیربنایی و خدماتی یمن حمله کرده اند با جنبش انصارالله همراه شده است.

عربستان تاکنون پیام های متفاوتی برای علی عبدالله صالح برای پیوستن به جبهه عبدربه منصورهادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن به ریاض ارسال کرده و بارها نیز شایع شده است که علی عبدالله صالح از یمن خارج شده ولی این شایعه بارها تکذیب شده و او همچنان در خاک یمن بسر می برد.

هواپیماهای مهاجم عربستان تاکنون مقر نگهبانی علی عبدالله صالح در ریمه و نیز منزل شخصی و مزرعه او در منطقه الجر در عبس را منهدم کرده اند تا او را وادار به تسلیم به گفت وگو یا پیوستن به حامیان عبدربه منصور هادی نمایند ولی تاکنون موفق نبوده و در این امر شکست خورده اند.

عربستان به بهانه دفاع از عبدربه منصورهادی رییس جمهور فراری یمن همراه با 9 کشور عربی به یمن حمله هوایی و دریایی کردند و به گفته احمد العسیری سخنگوی این ائتلاف، تاکنون بیش از 2000 سوتی پرواز جنگنده های سعودی برای منهدم کردن تاسیسات زیربنایی یمن انجانم شده است ولی به گفته تحلیگران سیاسی ، این کشورها تاکنون نتوانسته اند به اهداف خود دست یابند.

منبع: ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها