بازدید 10703
۱

تهران از وضع بحران آب خارج شد

استاندار تهران گفت: با توجه به بارش‌هایی که انجام گرفت، از وضع بحران آب خارج شدیم اما هنوز با کمبود آب مواجه هستیم.
کد خبر: ۴۹۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰ 19 April 2015
استاندار تهران گفت: با توجه به بارش‌هایی که انجام گرفت، از وضع بحران آب خارج شدیم اما هنوز با کمبود آب مواجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس سید حسین هاشمی در نشست مشترک فرمانداران و مدیران کل ستاد استانداری و معاونان سیاسی فرمانداری‌های استان تهران در اردوگاه شهید باهنر اظهار داشت: تمام فرمانداران باید آمادگی خود را به منظور برگزاری انتخابات در کنار صیانت از آرای مردم اعلام و زمینه مناسبی را به منظور به صحنه آوردن مردم در انتخابات فراهم کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز به کار خود دو شعار تعامل و همکاری و اعتدال و اعتماد را به تمامی فرمانداران گوشزد کرده که در تمام امور رعایت کنند، افزود: در سال 94 هیچ کسی حق ندارد شائبه حمایت از کسی را چه نمایندگان فعلی و چه کاندیداها داشته باشد؛ فرمانداران و مقامات دولتی در استان‌ها نیز از حضور در همایش‌هایی که ضروری نیستند، صرف نظر کنند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات به نمایش گذاشتن دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم انتخاباتی باشکوه و با نشاط با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

استاندار تهران خطاب به فرمانداران و مدیران ستادی استانداری گفت: حق ندارید تبعیض قائل شوید؛ زیرا از نظر ما تمام تشکل‌ها و احزاب یکسان هستند و باید امکانات مساوی در اختیارشان قرار گیرد و رأی‌های شخصی خودتان را نباید در افکارتان دخالت دهید.

هاشمی با بیان اینکه هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان از شاخص اعتدالی برخوردار هستند، گفت: ما از همان روز اول منش و روش اعتدالی و سیاست دولت را در حوزه سیاسی اعمال کردیم و در آینده هم این سیاست با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به بارش‌های اخیر و اینکه دستگاه‌های اجرایی باید تا میزان 20 درصد در مصرف آب صرفه‌جویی کنند، گفت: با توجه به بارش‌هایی که انجام گرفت، از وضع بحران آب خارج شدیم اما هنوز با کمبود آب مواجه هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
این خبرها را نگویید.
همین مقدار کم صرفه جویی هم از بین می رود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار