بازدید 2634

تاکید بر جلب اعتماد مردم برای شرکت در انتخابات

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: باید شرایطی برای دو انتخابات مهم امسال برقرار شود تا مردم برای حضور در انتخابات اعتماد لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۴۹۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 18 April 2015
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: باید شرایطی برای دو انتخابات مهم امسال برقرار شود تا مردم برای حضور در انتخابات اعتماد لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا محمد حسین مقیمی شنبه در شورای اداری استان در محل سالن شهید علی هاشمی استانداری خوزستان اظهار کرد: دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان امسال برگزار می شود که باید تمام شرایط لازم برای حضور پور شور مردم و ایجاد محیطی ایمن و بدون تخلف فراهم شود.

وی گفت: وزارت کشور مجری این انتخابات است و تمام تلاش وزارت این است که در اجرای انتخابات قانون مد نظر گرفته شده و به درستی اجرا شود.

معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: انتخابات باید به گونه ای برگزار شود که هر آنچه از بیت المال در تهیه امکانات برای اجرای این انتخابات استفاده می شود در نهایت عدالت برای برگزاری انتخابات به کارگرفته شود تا مردم اعتماد بیشتری برای حضور در صحنه انتخابات داشته باشند.

مقیمی در ادامه افزود: تحرکات و جنبش هایی از سوی برخی افراد که خود را آماده برای حضور در انتخابات می دانند دیده شده است که اگر این تحرکات تبلیغاتی باشد با این افراد برخورد می شود چرا که تبلیغات در یک هفته آخر مانده به انتخابات باید انجام شود.

وی گفت: نمایندگان فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی تا شش خرداد ماه سال آینده در سمت خود باقی هستند و با حضور در مناطق مختلف می توانند وظایف خود را انجام دهند.

معاون سیاسی وزیر کشور اظهارکرد: در این انتخابات تمامی دستگاه ها باید همکاری و کمک لازم را داشته باشند چرا که امسال دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در یک روز برگزار می شوند و دستگاه ها باید امکانات بیشتری را در اختیار استانداری قرار دهند.

وی گفت:این انتخابات باید باعث به وجود آوردن فضای همدلی و هم زبانی در کشور باشد.



**عملکرد و اهداف دولت یازدهم در سال گذشته و امسال



معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه افزود: دولت یازدهم در ارتباط با توافق هسته ای و مذاکره با گروه 1+5به خوبی پیش رفت و دستاوردهای خوبی را به دست آورد و در راستای اقدامات بین المللی به قرارهایی که با مردم بسته بود نیز رسیدگی کرد.

مقیمی گفت: همانطور که دولت قول داد بودجه پارسال و امسال را در آذر ماه تحویل مجلس داد و تمامی جوانب کشور را دردر بودجه 94 مد نظر گرفت.

وی اظهار کرد: همانطور که دولت قول داد تورم را کنترل کرد و موفق شد آن را تا 15 درصد کاهش دهد.

معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: با وجود کاهش قیمت نفت در سال گذشته رشد اقتصادی از منفی شش دهم درصد به مثبت 3.5 درصد افزایش یافت.

مقیمی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در کشور اظهار کرد: این طرح در حالی که در آمد کشور مناسب نبود برای زیر پوشش قرار دادن تمامی مردم به بیمه سلامت و همچنین کاهش هزینه درمان در کشور عملیاتی شد و نتایج خوبی را در بخش سلامت به دنبال داشت.

وی گفت: طرح بزرگ کشاورزی برای آبیاری 600 هکتار از زمین کشاورزی استان خوزستان در قالب طرح اجرای آبیاری نوین از سال گذشته آغاز شد که در دو استان سیستان و بلوچستان و کرمانشاه نیز آغاز شده است که با این روش هدر رفت آب کاهش می یابد.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به طرح دیگری که در دو سال آینده در خوزستان انجام می شود بیان کرد: در مورد استفاده مشترک نفت بین استان خوزستان و کشور عراق با طرحی که برنامه ریزی شده است میزان نفتی که مربوط به کشور است و خوزستان باید استخراج کند از کشور عراق جدا می شود و منابع اجرای این طرح نیز عملیاتی شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها