بازدید 4013

تلاش می‌کنم محبوب پرسپولیسی‌ها شوم

دروازه‌بان سابق پرسپولیس گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بتوانم به بازیکن محبوب هواداران پرسپولیس تبدیل شوم.
کد خبر: ۴۹۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 18 April 2015
میثاق معمارزاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص حضورش در تمرینات راه‌آهن اظهار داشت: تمرینات فشرده‌ای را پشت سر می‌گذارم تا سال آینده همان میثاق محبوب پرسپولیسی‌ها شوم. روز به روز شرایطم بهتر می‌شود و به مرز آمادگی می‌رسم. در کنار راه‌آهن به تمرینات خود مشغول هستم و از فرهاد کاظمی بسیار قدردانم که مرا در کارهای تاکتیکی راه آهن قرار می‌دهد تا بتوانم به مرز آمادگی برسم و فصل آینده به لیگ برتر بازگردم.

وی افزود: چیزی که برایم مشهود است این است که اگر مشکلات بیرونی فوتبال گریبانگیرم نشود با روحیه‌ای که در کنار تیم راه‌آهن و فرهاد کاظمی به من انتقال داده شده است به روزهای اوج خود بازخواهم گشت و امیدوارم بتوانم سال آینده در لیگ برتر اگر درون دروازه‌ای قرار بگیرم بهترین عملکرد را از خود نشان دهم.

معمارزاده در مورد اوضاع این روزهای پرسپولیس گفت: اوضاع پرسپولیس اصلا خوب نیست. با توجه به اینکه این فصل رو به پایان است امیدوارم فصل آینده پرسپولیس به همراه برانکو به روزهای اوج خود بازگردد. زیرا در خور نام پرسپولیس نیست که اینجای جدول قرار بگیرد. هر چند لیگ برای پرسپولیس تمام شده است اما پرسپولیس باید در آسیا خوش بدرخشد و نام خود را مخصوصا به حریفان عربی که با بدترین نوع بی‌اخلاقی در فوتبال مقابل تیم‌های ایرانی ظاهر می‌شوند نشان دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار