بازدید 2274

ایتوربه: جایگاه من در رم، بسیار گرم و نرم است

مهاجم جوان پاراگوئه‌ای- آرژانتینی رم در واکنش به شایعاتی مبنی بر ترک تیمش گفت: جایگاه من در رم، بسیار گرم و نرم است.
کد خبر: ۴۹۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 18 April 2015
به گزارش  فارس، خوان مانوئل ایتوربه مهاجم 22 ساله آرژانتینی تیم‌ آ.اس.رم ایتالیا در گفتگو با گازتته دلو اسپورت تاکید کرد که در تیمش می‌خواهد بماند. او این اظهارات را در حالی ارائه داد که در روزهای اخیر، شایعات فراوانی مبنی بر پیوستنش به تیم‌های دیگر منتشر شده بود. بیشتر شایعات، دلالت بر پیوستن این بازیکن به تیم‌های انگلیسی داشتند.

ایتوربه در این رابطه گفت: من هنوز مسائل زیادی را در برنامه‌ام دارم که یاد بگیرم، تازه یک سال است که به رم پیوسته‌ام و به گمانم باید بیشتر بمانم. این باشگاه برای من، رویاهایی برای تحقق شدن دارد. می‌خواهم خودم را به فوتبال اثبات کنم. جایگاه من در رم، بسیار گرم و نرم است.

این مهاجم بسیار کوتاه قد و شماره 7 رم، بیشتر زندگی‌اش را در پاراگوئه گذراند، بنابراین بازی‌های ملی‌اش را در تیم‌های پایه پاراگوئه آغاز کرد. نهایتاً وی با مدیران فوتبال این کشور به اختلاف برخورد کرد و ملیت آرژانتینی را برای بازی‌های ملی‌اش اختیار کرد. از آن جایی که برای تیم برزگسالان پاراگوئه بازی نکرده بود، از نظر قوانین بین‌المللی فوتبال، دارای اختیار بود که بین پاراگوئه و آرژانتین یکی را انتخاب کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل