بازدید 5776

اعلام برنامه دیدارهای دوستانه تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال ایران قبل از حضور در لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ حداقل پنج مسابقه دوستانه و تدارکاتی خواهد داشت.
کد خبر: ۴۹۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 18 April 2015
تیم ملی والیبال ایران قبل از حضور در لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ حداقل پنج مسابقه دوستانه و تدارکاتی خواهد داشت.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، لیگ جهانی والیبال سال 2015 با حضور 32 تیم در سه سطح از هشتم خردادماه آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در گروه دوم سطح یک با آمریکا (قهرمان لیگ جهانی)، روسیه (قهرمان المپیک) و لهستان (قهرمان جهان) همگروه است.

بر اساس برنامه اعلام شده تیم ملی کشورمان پیش از آغاز لیگ جهانی، سه دیدار دوستانه با فنلاند و دو دیدار دوستانه با جمهوری چک خواهد داشت که بر این اساس ملی پوشان کشورمان 20 اردیبهشت ماه راهی این کشورها خواهند شد.

تیم ملی والیبال ایران روزهای پنج‌شنبه تا شنبه 24، 25 و 26 اردیبهشت ماه در سه دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف فنلاند می‌رود که این بازی‌ها در دو شهر این کشور برگزار خواهد شد.

ملی پوشان کشورمان 27 اردیبهشت ماه راهی جمهوری چک خواهد شد تا در مدت حضور خود در این کشور (27 اردیبهشت تا سوم خرداد) دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی والیبال جمهوری چک برگزار کنند. زمان دقیق این دو مسابقه هنوز قطعی نشده و از سوی دیگر دیدار دوستانه با تیم‌های ملی صربستان و اسلواکی در مدت حضور در اردوی کشور جمهوری چک یکی دیگر از برنامه‌هایی است که احتمال آن وجود دارد اما هنوز قطعی نشده است.

تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی امسال ابتدا به مصاف آمریکا، لهستان و روسیه در این کشورها می‌رود و از 29 خردادماه بازی‌های دور برگشت در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران پیگیری خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار