بازدید 3591
۴

صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی، کار بسیار سختی است

رئیس فدراسیون والیبال گفت: حضور پرشور هواداران و حمایت از تیم ملی می‌تواند مسیر را برای صعود تیم ملی به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال هموار سازد هر چند که کار بسیار سختی است.
کد خبر: ۴۹۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 18 April 2015
به گزارش تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، حدود 60 روز مانده به میزبانی ایران در لیگ جهانی 2015 که نخستین جلسه هماهنگی کمیته برگزاری دیدارهای لیگ جهانی با حضور رئیس فدراسیون والیبال، نمایندگان صدا و سیما، نمایندگان مجموعه ورزشی آزادی، مدیر سالن 12 هزار نفری، دبیرکل و نایب رئیس فدراسیون والیبال، نماینده حراست مجموعه آزادی و دیگر روسای کمیته و بخش‌های مرتبط برگزار شد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در این نشست گفت: باید تلاش کنیم میزبانی خوب و قدرتمند‌تر از سال گذشته در 6 بازی تهران داشته باشیم که تنها با عزم ملی و کارگروهی میسر خواهد شد. حضور پرشور هواداران و حمایت از تیم ملی می‌تواند مسیر را برای صعود تیم ملی به مرحله نهایی هموار سازد هر چند که کار بسیار سختی است.

در ادامه دیگر اعضای حاضر در خصوص فروش اینترتنی بلیت، مهیا کردن فضای مناسب برای تماشاگران، تبلیغات محیطی و ... گزارشی ارائه کردند و قرار بر این شد که در جلسه آینده گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده به حاضران ارائه شود. به روزرسانی سیستم ویدئو چک، پخش مستقیم مسابقات با کیفیت HD و... از جمله موارد مطرح شده در جلسه امروز بود.

لیگ جهانی والیبال در سال 2015 با حضور 32 تیم در 3 سطح از هشتم خرداد ماه آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در گروه دوم با آمریکا (قهرمان لیگ جهانی)، روسیه (قهرمان المپیک) و لهستان (قهرمان جهان) همگروه است.

تیم ملی والیبال ایران ابتدا به مصاف تیم‌های آمریکا، لهستان و روسیه در خاک حریف می‌رود و از 29 خرداد ماه بازی‌های دور برگشت در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران انجام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
1
1
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل