بازدید 2030

نورمحمدی: درباره مصدوم کردن بازیکنان النصر مصاحبه نکردم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که هیچ بازیکنی را به عمد مصدوم نمی‌کنم و مصاحبه‌ای که در این خصوص از قول من منتشر شده را به شدت تکذیب می‌کنم.
کد خبر: ۴۹۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 18 April 2015

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو  فارس، در خصوص مصاحبه‌ای که به نقل از وی منتشر شده که در این مصاحبه او عنوان کرده باید با بازیکنان النصر عربستان باید برخورد خشنی صورت می‌گرفت، اظهار داشت: به هیچ عنوان اینطور نیست و من این صحبت‌ها را انجام نداده ام و این مصاحبه را به شدت تکذیب می‌کنم چرا که صحبت‌های منتشرشده حرف‌های من نیست و من هیچ‌گاه چنین حرف‌هایی به زبان نیاوردم و همه کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند ادبیات من اینطور نیست که بخواهم اینقدر خشن صحبت کنم.

وی ادامه داد: من در طول دوران فوتبالم هیچ‌گاه خشن نبودم و دوست ندارم کسی را مصدوم کنم و تا حالا هم از این کارها انجام نداده‌ام. آنها در بازی رفت ما را برده بودند و ما می‌خواستیم این باخت را جبران کنیم و دوست داشتیم که از بازی دست پر بیرون بیاییم اما نه من و نه هیچ‌کدام از بازیکنان پرسپولیس دوست نداشتیم کسی را مصدوم کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما فوتبالیست هستیم و برای تیم‌مان بازی می‌کنیم و جنگجو نیستیم که بخواهیم با کسی جنگ داشته باشیم. ما به دنبال این بودیم که این بازی را ببریم و نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را از قول من مطرح کرده‌اند اما من هیچ‌گاه کسی را به صورت عمد مصدم نکردم.

نورمحمدی در ادامه افزود: از زمانی که ما النصر را شکست دادیم، مسئولان این تیم با همه چیز ایرانی‌ها مشکل پیدا کردند و آخرین مورد هم این بحث شکایت از من است و نمی‌دانم که آنها دنبال چه چیزی هستند و اینطور به نظر می‌رسد که آنها به دنبال مقاصد سیاسی هستند نه فوتبال، اما همه می‌دانند که ما میهمان‌نواری خوبی از عربستانی‌ها کردیم و در کل زمان بازی هم مشهود است که هیچ بازیکنی کار تحریک‌آمیز انجام نداد تا هواداران تحریک شوند یا اینکه بهانه‌ای دست النصری‌ها بدهیم، اما آنها به دنبال این هستند که منافع خودشان را پیش ببرند، آن هم در حالی که همه می‌دانند که من بازیکنی نیستم که کسی را به عمد مصدوم کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: باز هم تأکید می‌کنم که مصاحبه‌ای که از قول من منتشر شده کذب است و به هیچ عنوان این حرف‌ها صحبت‌های من نیست، چون روح فوتبالی من اینطور نیست.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: واقعاً از این همه مشکل مالی دیگر خسته شده‌ایم و امیدوارم بالاخره تکلیف ما بازیکنان مشخص شود. مشکلات آنقدر زیاد هست که دیگر خیلی وقت است بازیکنان حرف از بی‌پولی نمی‌زنند، اما می‌بینیم که برای سفر رفتن هم دچار مشکل هستیم و هر چه جلوتر می‌رویم به جای اینکه شرایط بهتر شود، متأسفانه شرایط بدتر می‌شود و این برای تیمی مثل پرسپولیس با میلیون‌ها هوادار اصلاً خوب نیست، اما می‌بینیم هر مدیری که به پرسپولیس می‌آید دست تنهاست و با اینکه تلاش می‌کند اما کارش پیش نمی‌رود.

نورمحمدی در خصوص موضوع ممنوع‌الخروجی وی به دلیل بدهی مالیاتی افزود: درباره بدهی مالیاتی‌ام باید بگویم که من به مالیات بدهکارم اما به آنها تعهد دادم که این مشکل را امسال رفع کنم، اما مسئولان اداره مالیات باید بدانند که من قصد فرار از ایران را ندارم و به عنوان بازیکن پرسپولیس که نماینده ایران در آسیاست می‌خواهیم به قطر برویم و امیدوارم این مشکل برطرف شود تا بتوانم همراه با تیم به این سفر بروم و بعد از سفر به قطر، مشکل بدهی مالیاتی را برطرف کنم.

مدافع پرسپولیس در خصوص تیم لخویا حریف این هفته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم اظهار داشت: لخویا تیم خوبی است و به تازگی در لیگ قطر هم قهرمان شد، اما ما در آسیا متفاوت هستیم و نسبت به لیگ، شرایط دیگری داریم، اما برای اینکه نشان دهیم بهترین تیم گروه، ما هستیم به این بازی می‌رویم و فکر می‌کنم بتوانیم لخویا را در قطر شکست دهیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر