بازدید 1512

تجربه دفاع مقدس دنیای غرب را پای میز مذاکره آورد

کد خبر: ۴۹۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 18 April 2015
رییس مرکز پژوهش‏‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خون پاک شهیدان، تداوم انقلاب اسلامی را تضمین کرده است گفت: تجربه دفاع مقدس دنیای غرب را به پای میز مذاکره آورد.

به گزارش ایسنا، کاظم جلالی نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در اجلاسیه شهدای شهرستان میامی که با حضور مردم و مسئولان در حسینیه اعظم این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه عظمت و شکوه ایران در دنیا به برکت خون شهیدان و امام شهدا است افزود: شهیدان با ایثارگری حرکت عظیم انقلاب اسلامی و نهضت بزرگ اسلام و امام راحل را تضمین کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: شهیدان با ایثارگری حرکت عظیم انقلاب اسلامی و نهضت بزرگ اسلام و امام راحل را تضمین کردند.

نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسیر شهدا مسیر پرافتخاری است و آفرین برملت ایران که این گونه دلاورمردانه ایستادگی کردند.

جلالی در ادامه به مذاکرات هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: اگر امروز دنیای غرب به پای میز مذاکره می‏‌نشینند به دلیل تجربه‌ای است که از دفاع مقدس دارند و آنها ایستادگی ملت شریف ایران را دیده اند.

سخنان نتانیاهو باید مستقیم از صداوسیما پخش می شد

وی گفت: وقتی نخست وزیر اسرائیل به کنگره آمریکا می‏رود و سخنرانی می‏کند، نشان از قدرت انقلاب اسلامی است و بارها گفته‏ ام که ای کاش این صحبت‏‌ها به طور مستقیم از صدا و سیمای کشور ما پخش می‏‌شد تا ذلت و خواری دشمنان انقلاب را برابر ایران می‌دیدید.

رئیس مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران برابر تحریم ها خوب مقاومت کرد و هرگز سر تسلیم در برابر زیاده خواهی های دشمنان تعظیم نکرد.

جلالی افزود: شجاعت، شهامت، عزت، افتخار و سربلندی ایران روز به روز بیشتر شده و اینها همه از اخلاص امام و شهدا بوده است.

نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ایران اسلامی امروز در جایگاه بزرگی قرار گرفته است و اگر این اقتدار و قدرت ملی را در اختیار نداشتیم؛ هیچ گاه غربی‏ها پای میز مذاکره با ما نمی‏ نشستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل