بازدید 2451
۲

یوونتوس اولین پیشنهاد بارسلونا برای فروش پوگبا را رد کرد

بانوی‌پیر اولین پیشنهاد آبی‌واناری‌‌های کاتالونیا برای به خدمت گرفتن هافبک فرانسوی بیانکونری را نپذیرفت.
کد خبر: ۴۹۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 18 April 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه اسپورت چاپ اسپانیا ادعا کرده است که باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن پل پوگبا از یوونتوس پیشنهادی قابل توجه به این باشگاه ارائه کرده اما مورد قبول بانوی‌پیر واقع نشده است.

هافبک فرانسوی یوونتوس که در سه فصل حضورش در این تیم پیشرفتی چشمگیر داشته است، از پرطرفدارترین بازیکنان این روزهای فوتبال اروپا محسوب می‌شود و کاتالان‌‌ها هم برای خرید او پیشنهادی نجومی به بانوی پیر ارائه کرده‌اند که البته مورد پذیرش این تیم واقع نشده است.

اینطور که پیداست خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا قصد دارد به هر نحو ممکن پوگبا را قبل از پایان فصل جاری به خدمت بگیرد، چون جذب این بازیکن فرانسوی برای تقویت خط میانی که به زودی یکی از مهره‌های باتجربه‌اش مانند ژاوی را از دست خواهد داد، برگه برنده‌ای برای او خواهد بود تا شانس خود را برای پیروزی در دور بعدی انتخابات ریاست باشگاه افزایش دهد.

بارسایی‌ها در چند هفته اخیر نسبت به جذب پوگبا بسیار خوشبین بوده‌اند اما در یکی دو روز اخیر آنها از هدف خود دور شده‌اند، چون یوونتوس اولین پیشنهاد آنها را رده کرده است. با این حال گفته می‌شود که پوگبا شخصاً به این جابه‌جایی راغب است و از یوونتوسی‌ها خواسته راه پیوستن او را به کاتالان‌ها هموار کنند.

در همین حال گفته می‌شود که آریدو برایدا، مدیر ورزشی جدید بارسلونا که جانشین آندونی سوبی سارتا شده است، همه تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا انتقال پوگبا به بارسا محقق شود. او با یوونتوسی‌‌ها رابطه خوبی دارد اما اولین پیشنهادش به بانوی پیر که ظاهراً 70 میلیون یورو بوده، مورد موافقت واقع نشده است.

یوونتوس در طول تاریخ ستاره‌های پرطرفدارش همچون زین‌الدین زیدان را با قرارداد‌هایی نجومی به فروش رسانده است و طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی این همان چیزی بوده است که جوزپه ماروتا، مدیرورزرشی باشگاه یوونتوس در جلسه اخیرش با برایدا به او گوشزد کرده است و اینکه 70 میلیون یورو برای فروش پوگبای بانوی پیر کافی نیست.

بارسلونا در شرایطی 70 میلیون یورو به یوونتوس پیشنهاد کرده است که به سبب محرومیتش از خرید بازیکن تا ماه ژانویه سال 2016 اجازه خرید بازیکن جدید ندارد و به همین دلیل به بیانکونری گفته است که می‌تواند یک فصل هم به طور قرضی از وجود پوگبا در ترکیب خود بهره ببرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار