بازدید 2024
۲

وقتی عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته نظری ندارد!

: عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته ترجیح داد در مورد تغییرات کادر فنی تیم ملی صحبتی نکند و همه چیز را به سرمربی تیم ملی واگذرا کرد.
کد خبر: ۴۹۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 18 April 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامرضا دباغیان یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون کاراته است ولی وقتی از او می‌پرسیم نظرش در مورد کادر فنی تیم ملی چیست، می‌گوید: هیچ نظری در این مورد ندارم و اگر سوالی در مورد تیم ملی دارید بهتر است از علیرضا سلیمانی که سرمربی تیم ملی است، بپرسید.

دباغیان در پاسخ به این سوال که به عنوان عضو کمیته فنی چرا در مورد اوضاع کادر فنی تیم ملی و وضعیت این تیم صحبتی نمی‌کند با زدن لبخند از ما خواست در این مورد صحبتی نکنیم.

او در مورد وجود برخی مشکلات بین مسئولان باشگاه‌ آذرخودرو و بازیکنان در مورد مبالغ قراردادهای‌شان نیز عنوان کرد: هیچ مشکلی وجود ندراد و چک دستمزدها را نیز از مسئولان باشگاه گرفته‌ام و تا چند روز آینده این مبالغ پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای برخی بازیکنان سو‌ء تفاهم‌هایی ایجاد شده بود که خوشبختانه رفع شد، البته چون به برخی بازیکنان در هفته اول دور برگشت  به دلیل مسائل پیش آمده اطمینان  نداشتم در این هفته از آنها استفاده نکردم اما در هفته‌های بعدی قطعا از آنها نیز بازی می‌گیریم. میزان قرار دادها بستگی به عناوین بازیکنان دارد و طبیعی است که میزان قرارداد یک قهرمان جهان بالاتر از دیگران باشد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی