بازدید 1417

کمیسیون امنیت سفر خبرنگار اسرائیلی را بررسی می کند

کد خبر: ۴۹۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 18 April 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت که این کمیسیون موضوع نحوه صدور مجوزهای لازم برای حضور خبرنگار رژیم صهیونیستی در ایران را با حضور مسئولان مربوطه بررسی می‌کند.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: اخیراً خبرنگار رژیم صهیونیستی به مدت 14 روز در ایران حضور پیدا کرده و به برخی شهرها سفر کرده است که طبیعتاً این حضور با صدور مجوز از یک سری دستگاه‌ها بوده است.

وی افزود: وزارت ارشاد در اظهارنظری اعلام کرده که این فرد در قالب توریست وارد ایران شده است، طبیعتاً‌ در این رابطه باید وزارت امور خارجه، سازمان میراث فرهنگی و وزارت اطلاعات برای صادر کردن مجوزهای لازم پاسخگو باشند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با طرح این پرسش که چرا نظارت کافی برای صدور مجوز از سوی دستگاه‌های متولی صادر نشده است، گفت: بعد از جمع بندی، از مسئولان مربوطه برای حضور در کمیسیون امنیت دعوت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش اورلی آزولای خبرنگار روزنامه اسرائیلی یدیعوت آهارانوت سفری 14 روزه به ایران داشته است که در آخرین اظهارنظر وزیر فرهنگ و ارشاد تأکید کرده که این فرد با پاسپورت اروپایی و در قالب گردشگر به ایران سفر کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار