بازدید 2171

تدوین آیین‌نامه اجرایی معرفی و تجلیل از جوانان برتر

کد خبر: ۴۹۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 18 April 2015
سرپرست اداره طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به آیین‌نامه اجرایی شناسایی، معرفی و تجلیل از جوانان برتر گفت: بر اساس مصوبه سال 84 شورای عالی جوانان این آیین‌نامه باید تصویب می‌شد، ولی تاکنون مسکوت مانده است که قصد داریم زمینه تصویب آن را در سال جاری فراهم کنیم.

به گزارش ایسنا، داوود نوری افزود: آیین‌نامه اجرایی شناسایی، معرفی و تجلیل از جوانان برتر باید در هیات دولت تصویب شود و تلاش می‌کنیم این امر تا پایان سال جاری محقق شود.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم با همکاری دستگاه‌ها بررسی‌های لازم را برای تصویب این آیین‌نامه انجام دهیم، خاطرنشان کرد: شورای عالی جوانان تدوین آیین‌نامه را به سازمان ملی جوانان واگذار کرده بود و قرار بود با همکاری سازمان مدیریت نسبت به آماده‌سازی آیین‌نامه برای تصویب اقدام شود.

سرپرست اداره طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان درباره برنامه‌های دیگر این اداره در سال جاری گفت: برنامه ما پرداختن به اوقات فراغت و بزرگداشت هفته جوان است. تعداد زیادی از دستگاه‌ها برنامه‌های خاصی را به مناسبت هفته جوان مدنظر دارند و هر دستگاهی می‌تواند به مناسبت هفته جوان اطلاع‌رسانی کند و طی جلسه‌ای بحث‌های اولیه برای بزرگداشت هفته جوان مطرح شده است.

نوری در پایان در زمینه آخرین وضعیت پورتال اوقات فراغت نیز اظهارکرد: ما اقدامات خود را در این زمینه انجام داده‌ایم و منتظر فراهم شدن زیرساخت‌های فنی آن هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی