بازدید 1496

تا زمانیکه به منافع ملی‌ آسیب نرسد پای کاریم

کد خبر: ۴۹۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 18 April 2015
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است که اتفاقات اخیر داخلی آمریکا بازی‌های سیاسی است که هدف آن تنگ کردن فضا برای گرفتن امتیازات بیشتر از ایران است.

حجت السلام وحید احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به طرحی که کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در خصوص تفاهم هسته‌ای با ایران و لغو تحریم‌ها داده و با استقبال دولت آمریکا مواجه شده، اظهار کرد: با توجه به سابقه عهدشکنی‌ها و بدقولی‌ها این انتظار از دولت آمریکا می‌رفت که در عمل و رفتار خود صادق نباشد و کارشکنی کند.

وی گفت: چنین اتفاقاتی که در مسیر مذاکرات رخ می‌دهد بازی‌های سیاسی است که هدف آن تنگ کردن فضا برای ایران به منظور گرفتن امتیازات بیشتر است.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه توافق ایران با 1+5 بوده است، یادآوری کرد: مسائل داخلی دولت‌ها به خود آنها مربوط است.

به گفته احمدی، ایران در هر شرایطی توافقی را می‌پذیرد که در آن منافع ملی ایران حفظ شود و حق هسته‌ای کشور نیز به رسمیت شناخته شود.

وی عنوان کرد: تفاهم ایران و 1+5 تفاهم برد - برد بود که بر اساس آن طرف مقابل مطمئن شد ایران قصد ساخت سلاح هسته‌ای نداشته و ندارد و حق هسته‌ای ایران نیز به رسمت شناخته شد.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین با اشاره به اینکه ایران تا زمانیکه به منافع ملی‌اش آسیب نرسد پای کار است، یادآوری کرد: ما واکنشی به رفتارهای اینچنینی و مسائل داخلی دولت آمریکا نداریم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: 1+5 ابتدا موضوع هسته‌ای را بهانه کرد و بعد از ایران خواست پای مذاکره بنشیند و ایران در تمام این مدت به تعهدات خود عمل کرد و به این مسیر هم ادامه می‌دهد و افکار عمومی حقانیت ایران را دریافته اند و می‌دانند کارشکنی از سوی چه طرفی رخ می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار