بازدید 1681

راه نجات کشور، اقتصاد مقاومتی است

کد خبر: ۴۹۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 18 April 2015
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توافق هسته‌ای احتمالی ایران و 1+5 نمی‌تواند آثار اقتصادی مثبتی در کوتاه مدت داشته باشد، راه نجات کشور را پرداختن به اقتصاد مقاومتی در داخل کشور عنوان کرد.

غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ایجاد توقعات و افزایش مطالبات مردم باید متناسب با واقعیت‌ها باشد. ممکن است برخی دوستداران دولت در یک مقطع زمانی کاری کنند که یک شوک و خوش‌بینی ایجاد شود اما اگر این موضوع واقعی نباشد اثات منفی در جامعه به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سایه تحریم‌ها به سادگی از سر کشور برداشته نمی‌شود، اضافه کرد: توافق هسته‌ای در واقع از خراب‌تر شدن اوضاع جلوگیری می‌کند و جلوی خرابی بیشتر را می‌گیرد و نمی‌توان در کوتاه مدت شاهد آثار خیلی چشمگیری در این زمینه بود.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه کشور در طول سال‌های گذشته از تحریم‌ها آسیب دیده، ادامه داد: تحریم‌ها به هیچ عنوان یک تکه کاغذ نبوده است اما اقدام خوب دولت این بوده که توانسته از تشدید و افزایش خرابی‌ها جلوگیری کند.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه مطالبات مردم از توافق هسته‌ای باید متناسب با واقعیت‌ها باشد، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اینگونه نیست که بگوییم توافق بهشت برینی برای کشور ما به وجود می‌آورد بلکه ما باید به اقتصاد مقاومتی بپردازیم و استخوان‌بندی اقتصاد مقاومتی را تقویت کنیم.

وی پرداختن به اقتصاد مقاومتی را راه نجات کشور عنوان و تاکید کرد: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در این زمینه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی منوط به رفع برخی موانع بین‌المللی است که در توافق هسته‌ای گنجانده شده، یادآور شد: در عین حال تصور اینکه با توافق هسته‌ای ما به نقطه اعلا خواهیم رسید تصور درستی نخواهد بود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس