بازدید 2983

عملیات ارتش سوریه برای محاصره ادلب

ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروههای مسلح با هدف محاصره شهر ادلب، 50 تروریست را در مناطق نحلیا و کفر نجد واقع در حومه ادلب به هلاکت رساند.
کد خبر: ۴۹۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 18 April 2015
ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروههای مسلح با هدف محاصره شهر ادلب، 50 تروریست را در مناطق نحلیا و کفر نجد واقع در حومه ادلب به هلاکت رساند.

خبرنگار شبکه العالم در سوریه در این باره گزارش داد: در حالی که عملیات ارتش سوریه برای کنترل مناطق و شهرک های اطراف شهر ادلب با هدف محاصره این شهر و مسدود کردن مسیر انتقال سلاح به تروریست ها ادامه دارد منابع نظامی این کشور از کشته شدن 50 تروریست در جریان عملیات ارتش در مناطق نحلیا و کفر نجد خبر دادند.

خبرنگار العالم افزود: منطقه قمیناس که با شهر ادلب فاصله اندکی دارد، یکی از مناطقی است که نیروهای ارتش در اطراف آنها مستقر شده اند و هرگونه تحرکات تروریست ها را زیر نظر دارند و مواضع آنان را هدف قرار می دهند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه امروز جمعه در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت: نیروهای ارتش که در اطراف منطقه قمیناس مستقر هستند، با ایجاد کمین، مانع نفوذ تروریست ها به این منطقه می شوند.

ارتش همچنان در حومۀ شرقی و غربی شهر ادلب پیشروی می کند و عملیات نظامی آن در حومۀ جنوبی این شهر نیز ادامه دارد.

نیروهای ارتش سوریه با محاصره شهر ادلب تلاش می کنند که این شهر را هر چه زودتر از تروریست ها پاکسازی کنند و پیشروی ارتش سوریه در مناطق اطراف شهر ادلب باعث شده است عناصر گروهک تروریستی جبهه النصره با رها کردن تعدادی از تجهیزات و سلاح های خود، به سوی این شهر عقب نشینی کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان