بازدید 1823

هوای تهران در شرایط ناسالم

کد خبر: ۴۹۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 18 April 2015
سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران گفت: هوای تهران بعد از گذشت حدود ۲۰ روز پاک دوباره امروز شنبه ۲۹ فروردین با شاخص کیفیت ۱۱۶ در شرایط ناسالم قرار گرفت.

به گزارش فارس،حشمت الله بسطامی افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت آلاینده‌های ذرات معلق کمتر از ده میکرون و ذرات معلق کمتر از دوونیم میکرون نسبت به روز گذشته افزوده و از میزان غلظت آلاینده منواکسیدکربن کاسته شده است. به این ترتیب میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دوونیم میکرون فرا‌تر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قراردارد.

وی ادامه داد: ایستگاه‌های پارک قائم، دانشگاه تهران و دانشگاه علم و صنعت به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دوونیم میکرون در شرایط ناسالم قرار دارند.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران در خصوص اثرات بهداشتی آلاینده ذرات معلق در هوا اظهار داشت: اثرات بهداشتی ذرات معلق در هوا کمتر از دوونیم میکرون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس افزایش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری قلبی و ریوی، مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، ریوی و افراد مسن را به دنبال دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل