بازدید 2139

احسان حدادی: حضور در المپیک سخت شده است

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک گفت: با تعیین ورودی‌های جدید دوومیدانی برای المپیک ریو به نظرم کار برای حضور در این بازی‌ها بسیار سخت شده است.
کد خبر: ۴۹۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 18 April 2015
احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا ، درباره ورودی‌های المپیک 2016 ریو، اظهار کرد: به دلیل این که در رشته دوومیدانی ورزشکاران زیادی حضور دارند، تلاش فدراسیون جهانی و همچنین برگزار کنندگان این رشته در المپیک این است که تعداد شرکت کنندگان را کاهش دهند. در واقع علت اصلی سخت‌تر شدن حضور در المپیک این است که تعداد دوومیدانی کاران کاهش یابد.

حدادی ادامه داد: با اعلام این ورودی‌ها تمام دوومیدانی کاران مجبور می‌شوند که رکوردهای بالاتری را به دست بیاورند و این باعث تلاش بیشتر آنها می‌شود.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک درباره رکورد تعیین شده این ماده تصریح کرد:رسیدن به ورودی 66 متر در پرتاب دیسک واقعا سخت است و کار را برای تمام پرتابگران دشوار کرده است. در برخی از مسابقات جهانی دوومیدانی کاران با پرتاب 66 متر مدال برنز و حتی مدال نقره را به دست آورده‌اند.

او درباره بالا رفتن سطح دوومیدانی جهان، گفت: تمام دنیا روی دوومیدانی سرمایه‌گذاری‌ زیادی انجام می‌دهند و اگر این رشته در کشوری قدرتمند باشد، رشته‌های دیگر نیز از قدرت کافی برخوردار هستند.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک، ادامه داد: متاسفانه همه می دانند که شرایط دوومیدانی در ایران چگونه است و ورزشکاران آن تحت چه شرایطی تمرین می‌کنند. سطح و کیفیت دوومیدانی ایران اصلا قابل مقایسه با جهان نیست.

او همچنین درباره شرایط مدیریتی فدراسیون و تاثیر آن بر عملکرد دوومیدانی کاران حدود یک سال قبل از المپیک، اظهار کرد: قطعا این شرایط بر نتایج و عملکرد ما در المپیک تاثیرگذار است. حدود یک سال و چهار ماه تا المپیک 2016 ریو دوژانیروی برزیل باقی مانده است، اما نه مربی داریم، نه اردو و نه برنامه‌ریزی. باید همه دست به دست هم بدهند تا شرایط برای دوومیدانی و کل ورزش ایران مهیا شود، چون همه مردم توقع دارند تا در المپیک نتایج خوبی به دست بیاوریم. در این بازی‌ها مدال‌های زیادی توزیع می‌شود و واقعا حیف است که ما سهم کمی در آن داشته باشیم.

حدادی درباره شرایط تمرینات خود گفت: من نیز به مانند بچه‌ها خودم تمرین می‌کنم. فدراسیون پیش از این برنامه‌ریزی انجام داده بود، اما متاسفانه الان نه سرپرست هست و نه مدیر و همین باعث بلاتکلیفی ما شده است.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک همچنین درباره انتخاب مربی خود، اظهار کرد: شرایط به مانند گذشته است و من منتظر ویزا هستم تا برای انتخاب مربی به آلمان و یا آمریکا سفر کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس