بازدید 8056

دستگیری دزدان رستوران‌های کن

اعضای باندی که شبانه دست به سرقت از رستوران‌ها در منطقه کن تهران می‌زدند به دام پلیس افتادند.
کد خبر: ۴۹۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹ 17 April 2015
تحقيقات كارآگاهان براي دستگيري اين باند هشتم فروردين‌ماه شروع شد. نخستين شاكي صاحب رستوراني بود كه هنوز افتتاح نشده بود و دزدان دست به سرقت ميليوني از آنجا زده بودند. اين مرد به مأموران گفت:‌صبح امروز وقتي به رستورانم رفتم، متوجه شدم كه دزدان به آنجا دستبرد زده‌ و همه اموال و تجهيزات داخل رستوران را ازجمله ده‌ها تخته قاليچه، وسايل آشپزخانه و حتي ظروفي كه هنوز از آنها استفاده نشده بود دزديده‌‌اند. با شكايت اين مرد پرونده در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران قرار گرفت و تحقيقات براي شناسايي و دستگيري دزدان شروع شد.

از آنجا كه در نزديكي رستوران مورد نظر بانك‌ و مغازه‌هايي مجهز به دوربين مداربسته وجود داشت مأموران به بررسي تصاوير ضبط شده پرداختند و در اين ميان به تصاويري از دزدان دست يافتند. اين تصاوير از سوي تيم تحقيق تجزيه و تحليل شد تا اينكه در نهايت يكي از دزدان كه از اراذل و اوباش منطقه حصارك پونك به نام محمد بود شناسايي شد.

تحقيقات نشان مي‌داد كه او و همدستانش در نيمه‌شب وارد رستوران شده و از آنجا سرقت‌ كرده‌اند. با شناسايي محمد مأموران به جست‌وجو براي يافتن ردي از او پرداختند و در نهايت متوجه شدند كه وي قصد دارد بيش از 20تخته قاليچه سرقتي را به مبلغ پايين يك ميليون و 500هزار تومان بفروشد. وقتي محل انجام معامله شناسايي شد، مأموران آنجا را محاصره كردند و در نهايت اين مرد 4روز پس از سرقت دستگير و محموله قاليچه از او كشف شد. سارق جوان كه چاره‌اي جز اعتراف نداشت به سرقت با همدستي 2 نفر از دوستانش كه آنها نيز از اراذل و اوباش منطقه حصارك پونك هستند به نام‌هاي مهراب و حسين اعتراف كرد.

طولي نكشيد كه مخفيگاه اين دو سارق نيز شناسايي شد و با دستگيري آنها مقداري از اموال سرقتي كشف و ضبط شد. متهمان در بازجويي‌ها به سرقت از رستوران اعتراف كردند و گفتند كه بخش عمده‌اي از اموال سرقتي را كه تجهيزات نو و استفاده نشده رستوران بوده به‌عنوان ضايعات به مبلغ 500هزار تومان فروخته‌اند كه بلافاصله فرد خريدار اموال مسروقه نيز دستگير و تمامي اموال از او كشف شد.

سرهنگ داوود مرادي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت: بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه هر سه‌متهم به مصرف موادمخدر از نوع شيشه اعتياد دارند و براي تأمين هزينه خريد مواد‌مخدر دست به سرقت زده‌اند. آنها اعتراف كردند كه علاوه بر رستوران مورد نظر به چند رستوران ديگر نيز دستبرد زده‌اند و شگردشان اينگونه بوده كه در نيمه‌هاي شب، زماني كه رستوران تعطيل بود وارد آنجا شده و همه لوازم باارزش داخل رستوران را سرقت مي‌كردند. سرهنگ مرادي ادامه داد: براي هر سه‌متهم قرار قانوني صادر شده و تحقيقات تكميلي از آنها ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی