بازدید 4443

نگاه شما: نگاهی به وضعیت دروازه خلیج فارس

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۹۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 19 April 2015
احمد غلامی/ مهراستان فارس: این تصاویر مربوط به وضعیت فعلی پارک ها و کوچه های شهر مهر یکی از شهرهای جنوبی فارس است که متاسفانه با پرداخت هر ساله بیش از یک میلیاردتومان از محل عوارض ارزش افزوده پالایشگاه گاز پارسیان و شرکت های تابعه ملی گازبه شهرداری مهر ، این نهاد از اداره امکانات حداقلی پارک ها و کوچه های بدون آسفالت نیز ناتوان است. لطفا مسئولین فکری به حال این شهر کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
تابناك جون: اگه عكس اولي رو بر داري مشه مثل بقيه شهرهامون
سلام..مسئولین چاره اندیشی کنند.
واقعا شهردار مهر و مسئولین شهر مهر جواب بدن
آیا اینجا ایران است؟؟؟؟
کنگان که پایتخت انرژی ایرانه از این بدتر ه تابی جون
واقعا كه خنده داره . ظاهرا رقابت بر سر تصاحب نام خليج فارس در استانهاي كشور بيشتر از كشورهاي مدعي عربي هست . چند كيلومتر نرسيده به بوشهر مركز استان بوشهر و همچنين بندرعباس مركز استان هرمزگان نام خليج فارس به چشم ميخوره حالا يه شهر از استان فارس كه ساحلي هم نيست به اين ليست اضافه شده.
مثل شهر ارواح بود
افرین به نویسنده موضوع خیلی خوشم اومد خیلی وقت بود دلم میخواست یه سری عکس اینجوری بزارم شاید مسیولین ببینن و یه فکری به حال شهر بکنن و بدونن هیچی با شعار درست نمیشه.پنج نفر از اعضای شورا که با رای اعتماد من و امثال من نشستن و اصلا تو فکر مردم نیستن بدونن با یه تابلو این شهر،شهر نمیشه و نخواهد شد اقایان محترم اعضای شورا لطفا به جای شعار،و کار سیاسی به فکر مردم باشین
آقای غلامی سلام کاش این صدات دوسال پیش در می آمد تا مردم شمارو به عنوان یه دلسوز می شناختند نه یک.........
یادمان نرود این منطقه به دلیل نفوذ برخی سیاسون به شهر و حتی شهرستان ارتقا پیدا کرد.
جمعیت این شهر تا سال 85 فقط 6 هزار نفر بوده(ویکی پدیا) و حالا شده دروازه خلیج فارس!!!
وقتی به اسم، شهر و شهرستان شود و امکانات نداشته باشد چه سود...
کم نیستند این گونه شهرها در ایران عزیزمان...
فلکه ورودی شهر سمت دانشگاه پیام نور رو آسفالت کنن که از همه چیز واجب تره . به نظر من که مهر دلسوز نداره
چرا فقط جست جو کردی و فقط نقاط اسفالت نشده و خرابیهارو پیدا کردی..تو هر شهری بگردی اوباش وجود داره..حالا چقد مسئولین درس کنن و ما خراب کنیم..بیاید کمتر ساز مخالفت بزنیم و یکم همکاری کنیم..مگه دولت قبل چکاری انجام داد..تا حالا هم خدادوشکر..چرا ما فقط تا بینیمونو میبینیم..مگه فقط اسفالت کردن وپارک درس کردن شد کار..همین شهرک صنعتی و دو درصد گاز ...و و و .. بزرگترین کار بعد از انقلاب تا الانه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها