بازدید 2430

توقف بازی کاسبکارانه اپراتورها در واگذاری سیم کارتها

کد خبر: ۴۹۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 17 April 2015
عضو هیات رئیسه مجلس، با انتقاد از عملکرد وزارت ارتباطات مبنی بر ارایه مجوز به اپراتورهای تلفن همراه در واگذاری سیم‌کارت‌های کودک، گفت: این اقدام بازی کاسبکارانه ای است که باید برای جلوگیری از تبعات غیرقابل جبران آن مسئولان با هوشیاری تمام ورود کنند.

بهروز نعمتی در گفت وگو با خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزارت ارتباطات مبنی بر ارایه مجوز به اپراتورهای تلفن همراه در واگذاری سیم‌کارت‌های کودک، گفت: گویا وزارت ارتباطات مسیر اصلی خود را گم کرده و وارد فضاهایی کاسبکارانه شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه متاسفانه در ماه های اخیر وزارت ارتباطات تحت امر اپراتورها قرار گرفته است، افزود: در خصوص واگذاری سیم کارت های کودک جنبه مالی موضوع به قدری تحت شعاع قرار گرفته که سایر جوانب و تبعات آن مورد غفلت واقع شده است.

وی با تاکید بر اینکه واگذاری سیم کارت به کودکان تاثیرات بسیار نامناسبی به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: این موضوع می تواند برای سلامت روح و جسم کودکان در جامعه مضر بوده و هزینه های درمان و بهداشت را افزایش دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه باید هرچه سریع تر وزارت ارتباطات جلوی واگذاری سیم کارت های کودک را بگیرد، گفت: در هیچ کجای دنیا واگذاری سیم کارت و حتی اینترنت به کودکان و نوجوانان صورت نمی گیرد.

نعمتی ادامه داد: وارد میدان کردن کودکان در بازی های کثیفی که به کسب درآمد اپراتورها منتج می شود بازی کاسبکارانه ای است که باید برای جلوگیری از تبعات غیر قابل جبران آن مسئولان با هوشیاری تمام ورود کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تاکید کرد: ادامه روند واگذاری چنین سیم کارت های نه به صلاح جامعه و نه به صلاح وزارت ارتباطات است.

عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مجلس نسبت به واگذاری بدون قید و شرط سیم کارت به کودکان و نوجوانان حساس بوده و به طور حتم در این باره وزیر ارتباطات باید پاسخگو باشد.

گفتنی است؛ چندی پیش وزارت ارتباطات برای صیانت از کودکان و نوجوانان در برابر خدمات نسل‌های سوم و بالاتر تلفن همراه (۳Gو ۴G)، اپراتورها را مکلف به ارائه سیم‌کارت‌های کودک و نوجوان کرد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان