بازدید 8447
۵

نمي‌توانم در کنار زني زندگي کنم که از او مي‌ترسم

کد خبر: ۴۹۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 16 April 2015
مرد جوان راهي دادگاه خانواده شد تا از همسري که از او مي‌ترسيد براي هميشه جدا شود.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش مرد جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي همسرم مرتب مرا تهديد مي‌کند. او هر اتفاقي که مي‌افتد شروع مي‌کند به تهديد کردن من و از هر چيزي براي تهديد کردنم استفاده مي‌کند.

مرد جوان ادامه داد:با کوچک‌ترين موضوعي همسرم مرا تهديد مي‌کند که مثلا فلان کار را مي‌کند و با اين حرف‌هايش مي‌خواهد مرا بترساند که ديگر با او دعوا نکنم و اگر تهديد او را جدي نگيرم واقعا همان کار را مي‌کند و مرا آزار مي‌دهد.

وي افزود:هميشه مجبورم از او بترسم و به حرف‌هايش گوش بدهم. از کار‌هايش خيلي خسته شدم و ديگر تحمل زندگي کردن در کنار اين زن را ندارم. من نمي‌توانم در کنار زني زندگي کنم که هميشه بايد از او بترسم و به خاطر اين ترس هميشه بايد به حرف‌هايش گوش بدهم. براي همين مي‌خواهم از او جدا شوم. بعد از صحبت‌هاي اين مرد قاضي دستور احضار همسر وي را به دادگاه نيز صادر کرد تا صحبت‌هاي او را هم بشنود. ‎
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۵
این مرده فکر کنم مشکل جنسیتی داره فکر میکنه زن هست ! او زنه هم حتما فکر میکنه مرده !
من دقیقا در شرایط مشابهی بوده ام. درک میکنم. امیدوارم موفق به جدایی ... بشوی.
من هم مشکل ایشون رو داشتم. من و خانم ام کارمند بانک هستیم. ایشون هر روز که از سر کار برمی گرده میگه "یا واسه من پورشه میخری یا خیانت می کنم" !!! و هزاران تهدید دیگه . خدا رو شکر ازش طلاق گرفتم.
وای بر زنان سرزمین من ! یعنی ما کجا داریم میریم ؟!!!

چند روز پیش داشتم یک آماری توی یک سایت معتبر می خووندم که نوشته بود حدود60% از ازدواج ها در تهران در پنج سال اول به طلاق ختم میشه و یکیش هم خود بنده. وای به حال جامعه ما که زنان ما خیلی چیزا رو فراموش کردن و براختی آب خوردن جدا میشن.
با آقا رضا موافقم، یعنی چی تهدیدم میکنه؟!!! به عمرم هنوز نه دیدم و نه شنیدم همچین چیز مسخره و احمقانه ای رو، این بابا خیلی ....
سلام. اقای محترم توصیه میکنم اقدامی نکنید،چطورممکنست خانومی ازهمسرش رضایت داشته باشدولی اوراتهدیدکند؟!شمادررفتارتان تجدیدنظرکنید لطفا.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار