بازدید 5967
۵

اسیدپاش را اعدام کنید

کد خبر: ۴۹۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 16 April 2015
سمیه، زنی که سه سال بعد از سوختگی با اسید به‌دلیل اثرات ناشی از آن جان باخت، دیروز در شهرستان بم به خاک سپرده شد.

به گزارش شرق، سمیه که توسط شوهرش هدف اسیدپاشی قرار گرفته بود در تمام این مدت تحت درمان قرار داشت تا اینکه به علت نارسایی ریوی ناشی از اسیدپاشی جان باخت. سمیه یک سال قبل از زلزله بم در یک مجلس عزا با مردی به نام امیر آشنا شد و برخلاف نظر خانواده‌اش با او ازدواج کرد. این زوج صاحب دو فرزند شدند اما اختلافات خانوادگی‌شان هر روز بیشتر می‌شد تا اینکه امیر شامگاه اول اردیبهشت سال ٩١ با همدستی برادرش علی روی سمیه و دختر ٥/٢ ساله‌اش به نام رعنا اسید پاشید. سمیه و رعنا که به‌شدت سوخته بودند روانه بیمارستان شدند و امیر و علی نیز به زندان افتادند.

 درحالی‌که رسیدگی به این پرونده ادامه داشت سمیه همراه دو فرزندش از روستای همت‌آباد بم برای ادامه درمان به تهران آمد و افراد نیکوکار برای حمایت از این خانواده وارد عمل شدند. مادر و دختر مجروح در این مدت بارها تحت عمل جراحی قرار گرفتند و سمیه که بینایی‌اش را از دست داده، امیدوار بود حال‌شان بهبود یابد. او با اینکه شوهرش عامل اصلی اسیدپاشی بود می‌گفت علی با دخالت‌هایش باعث این اتفاقات شد.

سمیه سرانجام روز سه‌شنبه در بیمارستانی در تهران جان باخت. پدر سمیه صبح دیروز در شرایطی که مشغول انجام مقدمات خاکسپاری بود و در حالی‌که به شدت گریه می‌کرد، در گفت‌وگو با «شرق» درباره چگونگی مرگ فرزندش و شرایط رعنا توضیح داده است.

چطور از فوت دخترتان مطلع شدید؟

مدتی قبل همسرم به تهران، پیش دختر و نوه‌هایمان رفته بود. صبح سه‌شنبه به من زنگ زد و گفت سمیه فوت شده است. قرار شد بلیت بگیرند و جسد را با هواپیما به کرمان بیاورند. هرطور بود بعدازظهر سه‌شنبه بلیت گرفتند و جسد را با هواپیما از تهران به کرمان آوردند و من هم به فرودگاه آمده بودم، بعد جنازه را یک شب در سردخانه بیمارستان گذاشتیم و صبح چهارشنبه هم جسد را تحویل گرفتیم تا مراسم تشییع‌جنازه را برگزار ‌کنیم.

علت فوت سمیه چه بود؟

مدتی قبل سمیه پلک و قرنیه‌اش را عمل کرد که در اثر بیهوشی، دچار نارسایی ریوی ناشی از عمل جراحی شد. این چیزی است که در برگه پزشکی‌قانونی برای ما نوشته‌اند. همسرم هم به همین دلیل پیش او و نوه‌هایم رفته بود تا کمک‌شان کند و کنارشان باشد. سمیه دو رز قبل از این اتفاق در خانه بود اما ناگهان حالش بد شد. همسرم با کمک همسایه‌ها ماشین گرفته بود و او را به اورژانس بیمارستان برده بودند که صبح سه‌شنبه در بیمارستان فوت شد.

نوه‌هایتان چه می‌کنند؟

نوه‌هایم هردو در خانه ما هستند. روز اول خدا آنها را نگه داشت الان هم خدا آنها را نگه می‌دارد.

چه کسی از آنها سرپرستی خواهد کرد؟

من و همسرم این کار را انجام می‌دهیم.

برایتان سخت نیست؟

من ٩ بچه داشتم که همه را سر خانه و زندگی خودشان فرستاده‌ام. از این دو طفل معصوم هم نگهداری می‌کنیم. مشکلی نیست. آنها چه مشکلی می‌توانند برای ما درست کنند؟

الان پرونده اسیدپاشی در چه وضعی است؟

همسر سابق دخترم که اسید را روی سمیه و نوه‌ام رعنا ریخته و باعث مرگ دخترم شده الان زندان است ولی برادرش قبل از عید آزاد شد.

درخواست شما برای مجازات متهم چیست؟

درخواستی که از قانون دارم این است که عامل این اتفاق را اعدام کنند. غیر از این درخواست دیگری ندارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۵
فقط اعدام . سمیه بعد از اسیدپاشی چند سال با رنج و درد و چندین عمل جراحی زندگی و بعد فوت کرد ولی شوهرش با اعدام یکباره مجازات می شود . البته در آن دنیا به اندازه تک تک لحظه های درد کشیدن سمیه و رعنا مجازات خواهد شد .
اسیدپاشیش کنید قصاص یعنی این
اعدام و فقط اعدام
حیف است چنین جانورانی از اکسیژن کره زمین استفاده کنند
اگر فرد اسیدپاش در اعدام یک بار می میرد آن مصدوم بیچاره هر روز می میرد و زنده می شود
اسیدپاش باید هزار بار اعدام شود
بايد صد دفعه اعدام كرد..... فهميديد؟؟؟ صد دفعه ... دو تا پنجاه سال براي اااااااانانكه عمر بايست ميكرد و اين ( رعنا) كه مثلا زندگي خواهد كرد!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار