بازدید 3820
امیدوارم اتفاقات جدول به سود استقلال رقم بخورد

عنایتی: بازی با ملوان آخرین شانس استقلال است

کد خبر: ۴۹۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸ 14 April 2015
مهاجم استقلال گفت: بعد از بازی با ذوب‌آهن بازیکنان کمی به هم ریخته بودند که البته الآن بهتر هستند و امیدوارم بتوانیم مقابل ملوان نتیجه لازم را کسب کنیم.

به گزارش فارس، غلامرضا عنایتی در مورد شرایط استقلال گفت: خدا را شکر شرایط بدی نداریم و امیدواریم در ادامه شرایط در جدول به گونه‌ای باشد که به نفع استقلال شود.

وی ادامه داد: همه بازیکنان آماده هستند و فقط مشکل ما حضور چند بازیکن سه اخطاره و خسرو حیدری است که همچنان مصدوم بوده و به این بازی نمی‌رسد. در هر صورت امیدوارم از این بازی سخت سربلند بیرون بیاییم و مطمئن باشید بچه‌ها تمام توان خود را خواهند گذاشت.

عنایتی در مورد ملوان گفت: فیروز کریمی مربی آنهاست که مربی با دانش و کاربلدی محسوب می‌شود و آنها در حال حاضر شرایط صعودی را تجربه می‌کنند و همین موضوع کارمان را سخت می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازی با ملوان آخرین شانس این تیم برای قهرمانی است، گفت: درست است و این آخرین شانس ماست. البته هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

مهاجم استقلال در پایان گفت: بازیکنان تیم پس از بازی با ذوب‌آهن کمی بهم ریخته بودند اما الآن بهتر هستند و امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار