بازدید 12603
۱

گروه‌های تروریستی در سوریه چند عضو اروپایی دارند ؟!

کمیسر دادگستری اروپا، فاش کرد که تعداد پنج تا شش هزار داوطلب اروپایی به گروه های تروریستی در سوریه پیوسته اند که از این تعداد 1450 نفر فرانسوی هستند.
کد خبر: ۴۹۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 14 April 2015
کمیسر دادگستری اروپا، فاش کرد که تعداد پنج تا شش هزار داوطلب اروپایی به گروه های تروریستی در سوریه پیوسته اند که از این تعداد 1450 نفر فرانسوی هستند.
 
به گزارش «تابناک»، "ورا ژورُوا" اعلام کرد: در اروپا، شمار افرادی که به گروه های مسلح در سوریه پیوسته اند پنج تا شش هزار نفر ارزیابی می کنیم. که از این تعداد 1450 نفر از فرانسه بوده اند. با این حال بیم آن دارم که این آمار بسیار کمتر از آمار واقعی باشد.
 
ژورُوا در گفت وگو با روزنامه فرانسوی "فیگارو" تاکید کرد: کمیساریای اروپایی درصدد تشدید محدودیت ها برای جلوگیری از پیوستن به این گروه ها است. زیرا پیشگیری کارامدتر است؛ گواه این سخن آن که در سال 2015 بودجه ای معادل 2.5 میلیون یورو برای آموزش پرسنل زندان و دادستان ها هزینه شده است.
 
وی از تلاش برای برقراری همکاری بهتر میان سازمان های پلیس با دادگستری در اروپا خبر داد و گفت: می خواهم تبادل اطلاعات میان پلیس و سازمان های قضایی اروپا افزایش یابد. حتی این کار باید به صورت اتوماتیک انجام شود.
 
ژورُوا همچنین بر ضرورت تشکیل تیم های تحقیقاتی برای همکاری با دادستان ها و پلیس در کشورهای اتحادیه اروپا تاکید کرد.
 
وی از تعیین دادستان کل اروپایی استقبال کرد و گفت: در ابتدا ماموریت دادگاه اروپا رسیدگی به فساد مالی در بودجه اتحادیه اروپا خواهد بود؛ اما با گذشت زمان می توانیم به امکان توسعه صلاحیت های آن و محاکمه جنایت های سازمان یافتۀ فرامرزی و قاچاق انسان بیندیشیم.
العالم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار