بازدید 11050

مهار چاقی با 30 دقیقه پیاده‌روی

در سال های اخیر بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که قلب و مراقبت های آن بسیار مهم است به طوری که از روش های کم کردن وزن اضافه در کنار پیاده روی استفاده می کنند.
کد خبر: ۴۹۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۰ 14 April 2015
در سال های اخیر بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که قلب و مراقبت های آن بسیار مهم است به طوری که از روش های کم کردن وزن اضافه در کنار پیاده روی استفاده می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هنگامی که شما ورزش های مربوط به مراقبت از قلب، مانند دویدن انجام می دهید، شما چربی اضافی بدنتان را می سوزانید.بدن از کالری که می سوزانید نمی تواند استفاده کند بنابراین شما با این کار فقط حجم ماهیچه هایتان را کاهش می دهید.

تولید هورمون کورتیزول بعد از انجام فعالیت زیاد ورزشی افزایش می یابدکه منجر به افزایش تمایل به مصرف غذا می شود تا بدن کالری از دست رفته را جبران نماید.در نتیجه در این حال شما کالری بیشتری از قبل مصرف می کنید.

اعتقاد بر این است که دویدن تاثیر کمتری دارد همچنین این یک واقعیت است که شما بیشتر از اینکه بدوید در جا می زنید.

به طور کلی پیاده روی گزینه بهتر و سالم تری است اگرچه میزان سوزاندن کالری با پیاده روی کمتر از دویدن است.پیاده روی هم چنین باعث حساسیت بیشتر به انسولین می شود که باعث سوزاندن چربی بیشتر می شودو باعث گرسنگی و ولع زیاد نسبت به غذا نمی شودعلاوه بر این سبب تولید دوپامین و سروتونین نیز می شود به احساس  شادبودن کمک می کند.

بنابراین حداقل 3 روز در هفته بین 30 الی 60 دقیقه پیاده روی کنید و  این تعداد را به 6 روز در هفته افزایش دهیداگر شما می خواهید بدنتان سالم و متناسب به نظر برسد، در هفته تمرین های مر بوط به سوخت و ساز بدن را بین 20 الی 30 دقیقه انجام دهید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی