بازدید 3374

ناظمی: کی‌روش به وزارت ورزش اعتماد کرد که ماند

کد خبر: ۴۹۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 13 April 2015
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان معتقد است اعتماد کی‌روش به وزارت ورزش سبب ماندن مربی پرتغالی در ایران شده وگرنه کار کی‌روش و کفاشیان مدت‌ها پیش به پایان رسیده بود.

به گزارش ایسنا، پس از کش و قوس‌هایی که میان فدراسیون فوتبال و شخص کفاشیان با کارلوس کی‌روش به وجود آمد و سرمربی پرتغالی تیم ملی ساز جدایی از تیم ملی زد، وزارت ورزش در راستای حفظ مرد پرتغالی در ایران مدیرکل حراست وزارت را به عنوان نماینده جلسات کی‌روش و کفاشیان انتخاب کرد.

پس از آنکه جلسه کی‌روش و کفاشیان با حضور حسنی‌خو نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و صحبت‌هایی مبنی موافقت ضمنی کی‌روش برای ماندن در تیم ملی از سوی کفاشیان به عمل آمد، مازیار ناظمی امروز در صفحه اینستاگرام خود با انتشار مطلبی دلیل موافقت سرمربی پرتغالی تیم ملی را برای ماندن در ایران حضور حسنی‌خو به عنوان نماینده وزارت در جلسات کی‌روش و کفاشیان دانست.

ناظمی در پست اینستاگرامی خود آورده است: واقعیت این است که کار کی‌روش و کفاشیان تمام شده بود. آن چیزی که کی‌روش را ماندگار کرد، اعتماد به نماینده وزارت بود. دلیل این کار ما هم روشن است. منافع فوتبال ملی و خواست مردم... به نظرم فدراسیون از امروز لیوان عادل! را واقعی‌تر و محکم‌تر بگیرد و به دنبال بازی‌های گذشته با وزارت و مردم و کی‌روش نباشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس