بازدید 8921

تشکر احمد توکلی از تعلیق سفر عمره

نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از جناب آقای رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت برخوردی که در ماجرای عربستان داشتند، به عنوان نماینده مردم تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۴۹۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 13 April 2015
نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از جناب آقای رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت برخوردی که در ماجرای عربستان داشتند، به عنوان نماینده مردم تشکر می‌کنم.

احمد توکلی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم افزود: از جناب آقای رئیس جمهور و جناب وزیر ارشاد تشکر می‌کنم که همان طور که اسلام به ما گفته، کرامت نفس مردم را برامر مستحبی عمره ترجیح دادند.

وی گفت: گرچه سفر عمره اهمیت دارد و از میان مردم هر کس که می‌تواند باید به این سفر سازنده برود، ولی چون پیامبر فرمودند خداوند همه امور مومن را الا خوارکردنش را به خودش واگذار کرده، این امر مستحبی را باید کنار گذاشت. «العزت لله جمیعا» عزت مال خداست و کسی نمی‌تواندآن را در معرض آسیب قرار دهد.

وی تاکید کرد: تا وقتی که عربستان سعودی که خود را خادم الحرمین می‌داند و برخوردهای نامناسب و حرمت شکنانه دارد، باید این امر مستحب را کنار گذاشت.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان یادآور شد: پیشنهاد می‌کنم همه کسانی که قصد سفر عمره داشتند، هزینه آن را صرف مدرسه سازی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۱۳
اکنون زمان جذب این نقدینگیها در راستای تولید وبهروری ونیز افزایش اشتغال بهمراه ارتقا ارزش پول ملی می باشد
تشکر
احسنت
مرسی
thanks
درود بیکران بر رئیس جمهور محترم کشورمان و نمایندگان محترم مجلس و همه عزیزانی که در به ثمر رساندن این مهم همت کردند. کاش این هزینه های عمره صرف امور خیریه در مملکتمان شود و چراغ بسیاری از خانه ها را روش سازد. به امید آن روز.
درودبرشرف کسانی که این تصمیم انقلابی را گرفتن اینقدر گستاخی شده که جای هیچ ملاحظه کاری نیست ،اما من به عنوان یک ترک زبان خواهشی که دارم به هم وطنان عرب زبانمان اهانتی نشه چون خون غیرت آفرین ایران در رگهایشان جاریست
جهت تنبیه بیشتر عمال سعودی پیشنهاد می شود با تدابیر وتمهیدات ویژه از سوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی کسانی که فیش حج عمره دارند بتوانند از آن برای سفر به کربلا استفاده کنند تا هم اینطوری درآمد هواپیمایی کم نشود هم اگر سودی قرار است عاید شود صرف شیعیان عراق وبازسازی هتل ها ومسافر خانه های کربلا شود.
از مدرسه مهمتر، ازدواج و اشتغال و اسکان جوانان است
مانيز از دولت محترم تشكر مي كنيم مستدام باشيد
زنده باد حقیقت اسلام راستین..
هموطنان عزیز:
با توجه به اینکه حج عمره واجب نیست چه لزومی دارد که سرمایه مملکت ما صرف کشتار مردم بی گناه در کشورهای مسلمان کنیم.
خانوادهایی که حج عمره می روید بیاید هزینه آن را صرف آموزش فنی و ایجاد کسب و کار جوانان و ایجاد تعاونیهای اشتغال کنیم و یا حداقل سرمایه ما را از کشور خارج نکنیم.
احسنت به غیرت توکلی
آفرین به پیشنهاد ت عالی بود
ملت ايران نيز از اين اقدام خوب تشكر ميكند
ما هم سپاسگزاريم. اين حداقل كاري بود كه مي شد كرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی